indaling

hallo ik ben nu 32 wk zwanger en de baby is al flink ingedaalt nu vroeg ik mij dus af heb ik dan ook kans op een vroeg geboorte???

Nou die van mij was ook al erg vroeg ingedaalt en zit er nog steeds.

oke bedankt,

niet dat ik me erg veel zorgen maak of zo hoor.

heb jij er ook veel last van dat het zo laag zit al???

Die van mij lag met 30 weken en een paar dagen al ingedaald, nooit meer gedraaid sindsdien. Hij lag natuurlijk nog los met het hoofdje.

Hij zit er nog steeds, helaas…mama wordt nieuwsgierig nu.

Maar het kan geen kwaad en zegt niets

maar heb je er ook last van???

ik namelijk wel hij/ zij ligt precies tegen mijn bekken aan het doet zeer voornamelijk met het gaan zitten en het opstaan en veel lopen. :evil:

@petronella wrote:

maar heb je er ook last van???

ik namelijk wel hij/ zij ligt precies tegen mijn bekken aan het doet zeer voornamelijk met het gaan zitten en het opstaan en veel lopen. :evil:




Haha ja hier ook bekend… Soms dan loop ik niet meer maar dan waggel ik gewoon over straat :mrgreen: . Sja, tis niet anders. Fietsen daarintegen lukt nog wel goed. dus als ik de fiets kan pakken dan pak ik em :wink:

Bij mij is het ook al een tijdje klaar om te komen. De 19e was ik uitgerekend, maar het zit er nog. Dus het zegt niets, het komt wanneer het wil. Maar idd je waggelt, ik heb het idee dat ik wat meer wijdbeens loop en het is gevoelig, vermoeiend.

Hier ook al vrij vlot ingedaald, maar VK gaf toen al aan dat dat niets wilde zeggen… En ze zit er nu nog… en ik heb het idee dat ze nog wel even van plan is te blijven zitten ook :mrgreen:



(Al zou ik dat liever anders zien :wink: )

bedankt iedereen :-*

voor alle reacties nu weet ik dat ik er ook rekening mee kan houden dat het nog wel even blijft zitten :think:



groetjes

Zitten? Nee dat gaat niet meer, ik hang op de bank hahaha. Benen over elkaar lukt ook niet. Opstaan is gevoelig, duurt maar even hoor. Lopen gaat wel, maar echt lopen is het niet, meer waggelen ja hahaha.

bij mij precies het zelfde het zitten in een tuinstoel wil nog wel.

maar verder.

met hoeveel week was het bij jou gedaalt???

ik wens je veel sterkte nog en hopen dat de kleine maar gauw mag komen want dit is ook niks toch?.



groetjes petronella :smiley: