Indalen, hoe voelt dat ook alweer?

Beepje is nog niet ingedaalt, nou is dat natuurlijk niet zo n probleem bij een tweede. Maar ik heb nu de hele middag al met tussenposen pijnlijke steken onderin, voel ze zeg maar binnenin mijn vagina, trekt richting lies.

Beepje is ook erg onrustig, geen idee of dat er wat mee te maken heeft.

Iemand die nog weet hoe het voelde toen de baby begon in te dalen? Bedacht me net dat dat het misschien wel is :think:

Volgens mij geven die pijnlijke steken wel aan dat je beebje aan het indalen is.

Ik vond het kromgezegd altijd aanvoelen alsof ze met een mes binnenin bezig waren :shock: Echt niet prettig

:think: Ik heb er niks van gemerkt…

De verloskundige zei dat hij ingedaald was…Oh! :eh:

ik had ook van die nare steken. soms dat je gewoon even hardop ‘auw’ riep of even moest zitten.

ehm… ik heb last gehad van indalingsweeen, die voelen als menstruatiepijn die komjt en gaat in golven. en na het indalen had ik duidelijk het gevoel dat ik met een bowlingbal in mijn kruis liep. bij mij was het niet te missen, soms krijg je ook meer ruimte aan de bovenkant van de baarmoeder. Het kan trouwens ook heel goed zijn dat het kindje heel laat of niet indaalt en dan in een keer ‘doorstoot’ bij de start van de bevalling. succes met de laatste loodjes. Niene

Indalen voelde bij mij ook precies zoals jij het omschrijft. En dat hardop au willen roepen herken ik ook :lol: Heb wel eens in de supermarkt gelopen dat ik ineens iets van had van ‘HALLO ZEG!’, nou probeer dan je gezicht maar eens in de plooi te houden :shifty: :mrgreen:

hier ook wat krampen en steken onderin. beebje is nog niet helemaal ingedaald maar zit al wel wat lager. wat wel fijn is, nu heb ik het wat minder benauwd.

Bedankt voor alle reacties :-* , heb na die dag nog een keer een paar uur hetzelfde gehad. auw :silenced:

Maar afgelopen donderdag bij de VK zat beepje nog heel hoog en is dus zeker nog niet ingedaald. Eigenlijk vermoedde ik dat al want afgelopen week nog steeds last gehad van maagzuur en een paar billen die tegen mijn ribben aanduwen.

Dus wat het is bij mij, geen idee, we wachten maar af :mrgreen: