inbakerslaapzak

er schijnen van die slaapzakken te zijn, zonder mouwen ofzow?? wie heft er een en zou die slaapzak even op een foto willen zetten…!

bakerzak bedoel je?

Hier draagt Hieke de bakerzak.

dank u dank u!!!

k heb nu ok het juiste woord ervoor… dan ga ik wel ff googlen…

topic mag dan wel weg :oops:

Meer…

Tegenwoordig noemen ze het puckababy

ja, beetje moderner he :wink:

:roll:

Lief die Hieke :inlove:

@lydia wrote:

ja, beetje moderner he :wink:

Ja ik heb ook zoiets van… :roll: :doh: :angel: :silenced:

@lydia wrote:
Lief die Hieke :inlove:

Dat vind ik nou ook… :roll: :angel: :inlove:

k dacht dat ze eenvoudig na te maken zouden zijn… maar k ga er toch maar niet aan beginnen!

he sis… bevalt dat goed die hydrofielluier in eenpunt neerleggen?

doe je dat bewust zo??

schatje hoor!!

@konijn wrote:

k dacht dat ze eenvoudig na te maken zouden zijn… maar k ga er toch maar niet aan beginnen!

Dat moet je niet doen konijn. Ik denk dat je op kok bij gevraagd wel een oproepje kunt plaatsen, vast wel iemand die nog een mini-maat heeft.

Maar namaken: erg gevaarlijk, echt niet aan beginnen.

Je moet er echt wel een hesje in maken. Anders kan ze erin zakken, en dat is niet goed. Ben 1x op het kdv heel boos geworden toen ze Hieke al slapend de bakerzak hadden aangedaan en voor het gemak maar het hesje even niet gedaan hadden, want anders zou ze wakker worden.v :doh: Ik ben compleet uit mijn plaat gegaan want het is keigevaarlijk zonder het hesje. En als ze toch al slaapt… dan is het ook niet meer nodig he. Ik geloof wel dat de boodschap is overgekomen. :shifty: :roll:

@lydia wrote:

@konijn wrote:

Dat moet je niet doen konijn. Ik denk dat je op kok bij gevraagd wel een oproepje kunt plaatsen, vast wel iemand die nog een mini-maat heeft.

Maar namaken: erg gevaarlijk, echt niet aan beginnen.

die conclusie trok ik dus ook al bij mezelf!! ik dacht in eerste instantie dat het een slaapzak was et de mouwen dicht… dus gewoon een vierkante zak, maar het is een complex ding!

@lydia wrote:

Op marktplaats is er ook levendige handel in. :thumbup:

@konijn wrote:
he sis… bevalt dat goed die hydrofielluier in eenpunt neerleggen?

doe je dat bewust zo??

schatje hoor!!

Van de kraamhulp geleerd. Heb nooit anders gedaan. Gaat prima.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=52869&highlight=bakerzak

julie zijn schatten!! dank u dank u!

ik heb hem net via marktplaats verkocht… anders had je die vanmij wel kunne kopen heb hem bijna niet gebruikt