Mijn dochtertje baker ik nu in met een hydrofiele luier achter haal langs, maar ze wordt hier te sterk voor… Sowieso is een inbakerzak veiliger, maar er is zoveel keus.
Wie kan me vertellen wat de voor- en nadelen van verschillende inbakerzakken zijn. Ik zit zelf te denken aan de Tinynanny, maar hier is niet veel over te vinden op 't www.
Laat maar horen!!
groetjes, Jules
Wij hebben zoontje destijds ingebakerd met een Pacco-doek, met andere heb ik geen ervaring, maar deze vond ik echt ideaal.
Misschien kan je ook nog even overleggen met het CB.
Wij hebben via het cb twee mogen uit proberen, en uiteindelijk ook voor de pacco gekozen. Na de tweede inenting zijn we gestopt, hij sliep zo rustig en goed dat we hem vanaf toen niet meer hebben ingebakerd.
Ik had een pacco doek maar die vondt ik niet prettig.
Uietindelijk hebben we een swaddle em gekocht! Die dingen vindt ik ideaal!
ik gebruik de Woombie, werkt perfect voor Indy ben er zeer tevreden over. :thumbup:
marjolein, waarom vond je de pacco niet fijn? En waarom de Swaddle me wel?
juudje, welke hebben jullie naast de pacco nog meer geprobeerd?
Wij hebben de puckababy ook nog gebruikt. Daar liggen ze iets “losser” in. Daardoor niet rustig genoeg, dus toch naar de paco.
Wij zijn hier begonnen met de pacco, alleen was die voor ons zoontje erg warm. Toen zijn we overgestapt op de puckababy, maar die beviel ook niet en ik vind de stap van de twee verschillende maten te groot.
Nu maken wij al weken gebruik van de woombie en we vinden het een topproduct. De prijs is ook veel aantrekkelijker als de hierboven genoemde producten.
www ervoor en nl erachter en dan kom je er wel.
Pacco…
Hier ook de pacco gebruikt :thumbup: en toen ze daar te groot voor werd de swaddleMe
@Jules wrote:
marjolein, waarom vond je de pacco niet fijn? En waarom de Swaddle me wel?
Die pacco vindt ik lastiger met vast maken. De swaddelme is met klitteband en die heb je dus in 10 seconden aan/om. Zo kun je deze bij het afbouwen ook steeds losser doen.
@Vierge wrote:
Wij zijn hier begonnen met de pacco, alleen was die voor ons zoontje erg warm. Toen zijn we overgestapt op de puckababy, maar die beviel ook niet en ik vind de stap van de twee verschillende maten te groot.
Nu maken wij al weken gebruik van de woombie en we vinden het een topproduct. De prijs is ook veel aantrekkelijker als de hierboven genoemde producten.
www ervoor en nl erachter en dan kom je er wel.
De woombie is kwa prijs gelijk met de swaddle me…
Ik krijg vanavond de Pacco-doek te leen voor mijn zoon, hij ligt nu vaak ingebakerd in een badcape, op zich al wel een oplossing voor hem, maar hij worstelt zich er nog uit als hij zichzelf in slaap jengelt, vervolgens word hij dus weer wakker als hij z’n handjes boven de badcape heeft, hij is zo onrustig met zijn armpjes.
Dus ben heel benieuwd of deze doek een uitkomst is voor hem, en dan natuurlijk ook voor ons…
Hier van alles geprobeerd!
swaddle me, maar daar bakerde ze zichzelf steeds uit! Red castle ook geprobeerd maar dan moet je je kindje zowat ondersteboven houden om hem om te doen dus kwam al het eten er weer uit. Ook hebben we het op de öuderwetse manier geprobeerd. Maar pacco werkte het beste!
Via KoK kan ik aan een puckababy komen. Ga ik eerst die proberen. Als dat het niet is voor Mare, ga ik ook aan de Pacco!
liefs, Jules
Hier alle drie kids in de pacco gehad, ideaal ding. Nica is vanuit de pacco zo in een slaapzak gegaan. De jongens hebben eerst nog een tijdje in een puckababy gelegen, daarin hadden ze iets meer vrijheid.
Toch zijn die twee niet echt vergelijkbaar. Omdat ze in de pacco echt strak ingebakerd liggen en helemaal geen bewegingsvrijheid hebben met hun armen en in de puck kunnen ze wel hun armpjes bewegen.
Bij vond ik ideaal en zeer gebruiksvriendelijk :thumbup:
Ik zweer ook bij de Pacco-doek, ideaal!
Ik heb een totaal ander kind nadat ik ben gaan inbakeren, zo lekker rustig, kan zelf in slaap komen, dat redde hij zonder doek écht niet!
Wij hebben ook de Pacco-doek gebruikt. Raadde ons CB aan en een vriendin had er goede ervaringen mee. Mijn zusje is drie maanden na mij bevallen en heeft haar zoontje ook ingebakerd in de Pacco-doek. Allebei uiterst tevreden.
@marjolein98 wrote:
@Jules wrote:marjolein, waarom vond je de pacco niet fijn? En waarom de Swaddle me wel?
Die pacco vindt ik lastiger met vast maken. De swaddelme is met klitteband en die heb je dus in 10 seconden aan/om. Zo kun je deze bij het afbouwen ook steeds losser doen.
:think: De Pacco is ook met klitteband! Ook in 10 seconden aan te doen en met het afbouwen kan je 1 hand los laten, later 2 handen los en de beentjes nog wel in de doek. Daarna was Lars toe aan een slaapzak!