Ivan is de laatste tijd erg onrustig met slapen meneer heeft het zwaaien met zijn armpjes ontdekt. Kan ik hem dan het beste inbakeren? zo ja wat een goede methode of goede inbakerdoek
Wij gebruiken de puckababy, dat is een bakerzakje.
Werkt hier perfect, zonder dan zou het slapen een stuk minder gaan.
wij de pacco doek
ik vond inbakeren nogal drastisch dus ik ben toen overgegaan op een winterslaapzakje met mouwen dus is nogal stuk dus het zwaaien met de armpjes was toen ook gelijk afgelopen. :thumbup: meneer sliep als een prinsje :inlove:
ik had voor dave ook een bakerzak…
als je die wilt lenen kan wel hoor…dan kan je kijken of het werkt voor je er eentje aanschaft…
Ik heb de pacco doeken gebruikt nadat we in de eerste dagen gewoon hebben ingebakerd met hydrofiel luiers. Maar ik zou me eerst wel een beetje inlezen hoor Karin. Het heeft pas echt zin als je weet waar je mee bezig gaat.
Hoop dat je ventje z’n rust weer terug kan vinden. :hug:
Hier ook een bakerzak gebruik en ik vind het ideaal :thumbup:
@Mip wrote:
Ik heb de pacco doeken gebruikt nadat we in de eerste dagen gewoon hebben ingebakerd met hydrofiel luiers. Maar ik zou me eerst wel een beetje inlezen hoor Karin. Het heeft pas echt zin als je weet waar je mee bezig gaat.
Hoop dat je ventje z’n rust weer terug kan vinden. :hug:
dankje voor de tip,
Ik probeer het eerst met rust en regelmaat kijken hoe dat gaat, en intussen ook maar boeken inlezen over inbakeren en in overleg met CB
@colle, ik wacht nog even af, maar lief je aanbod misschien vraag ik je later nog
Ik vond de swaddle me heel fijn in gebruik.
Ons meisje slaapt overdag in haar winterslaapzak, idd wat zwaarder en dat gaat prima maar na de laatste fles gaat ze in de pacco, anders dan maait ze zichtzelf wakker
Hier gebruiken wij ook de puckababy.
Echt een uitvinding en hij slaapt er prinsheerlijk in :inlove:
Gr. Claudia
Iedereen bedankt voor de tips,
Wij hebben de bakerzak en inbakerdoek eerst van het cb geleend om te kijken of het hielp. Uiteindelijk zijn we op de pacco-doeken uitgekomen. Na 4 weken (was de nacht van de eerste prikjes, mag je niet inbakeren) sliep hij ineens ook zonder prima dus toen gestopt.