inbakeren,refluxmedicijnen en osteopaat?

Hoi,

mn zoontje is bijna 8 weken.Vanaf begin ging t niet goed.Veel huilen,spugen etc.

Gisteren bij de ha geweest,stuurde me door naar cb.Wijkverpleegkundige geweest en ze zei we doen en en.

En inbakeren en medicijnen tegen reflux.Die kan ik vanmiddag ophalen.

Wonder boven wonder,vanaf t eerste moment dat hij ingebakerd was,sliep meneer.Zo apart,zo stil in huis haha.

Vannacht ging minder.Gevoed zonder te verschonen.Na een paar slokjes sliep hij alweer.Toen merkte ik op dat zn arm er niet meer goed inzat,dus ik wou m opnieuw inbakeren.en hij begint te spugen.Heb m 3 keer een schoon shirt aangedaan en toen maar de slaapzak aan.Sliep gewoon door.Dus ik doe t snachts maar niet meer.

Maar goed,nu heb ik vrijdag mn 2e afspraak bij de osteopaat,moet ik hiermee ook doorgaan?Heeft t nog wel zin?Wordt dat niet teveel?

wat goed dat het inbakeren helpt

zou gewoon nog 1x gaan voor de zekerheid

en je verhaaltje van het bakeren vertellen en dat het goed gaat

maar het was ook pas de 1e x he miss is het over een paar dagen weer anders suc6

Let er wel op dat inbakeren de reflux kan verergeren! Dit is mij verteld in het ziekenhuis, omdat Femke een lichte reflux had, en ook ingebakerd sliep. We zijn toen eigenlijk direct gestopt en dat ging gelukkig goed.

Lees wel dat jullie net beginnen! Vraag het eventjes goed na anders!

In het boek van Ria Blom wordt inbakeren icm reflux volgens mij ook afgeraden :think:

hoi

de ha had vanmorgen overlegd met wijkverpleegkundige en we krijgen toch niet de medicijnen tegen reflux omdat ze toch teveel twijfelen.

We kijken dit een week en en dan kijken we verder,ik moet wel zeggen dat hij wel spuugt,ook in bed…

Wij zijn opgenomen in het ziekenhuis om te kijken of onze kleine reflux had. Wat je nl. vaak ziet is dat de moeders vinden dat de kleine heel veel spuugt, maar dat het dan uiteindelijk toch wel normaal is :? wij werden de eerste keer ook bij de huisarts weggestuurd met " kleine kindjes spugen nu eenmaal veel" . Toen we opgenomen waren moesten we bij elke keer spugen op het belletje drukken totdat ze een goed beeld hadden wat wij een mondje terug/ een golfje / zure spuug / slijm spuug etc vonden, toen moesten we het de rest van de dag zelf gaan bijhouden. Ze schrijven ook niet zomaar de medicijnen voor, omdat je er toch wel voor lange tijd aan vast zit. Onze dochter moet 5x per dag medicijnen hebben, 4x tegen het spugen en 1x tegen het zuur. Vooral het zuur is waar ze last van hebben, ons meisje had zo’n geirriteerde slokdarm dat elk hoestje zo zeer deed dat ze meteen begon te huilen, wat nog meer zeer deed, dus zaten we ook met een kind wat niet sliep.

Heeft het cb ook johannesbroodpitmeel voorgesteld? Misschien dat het iets helpt en als je het niet vertrouwd gewoon weer terug naar de huisarts of cb hoor!

johannesbroodpitmeel heb ik idd al in de voeding zitten,in het begin verminderde t spugen aanzienlijk(hierdoor dus wel vaak diarree of harde ontlasting :? ) maar de laatste tijd spuugt hij weer meer.En hij herkauwt eten lijkt wel,komt dat iemand bekend voor?