inbakeren, ervaringen swaddle me, bakerzak etc

Hallo

Naar alle waarschijnlijkheid gaan we Xander inbakeren. Morgen komt de verpleegkundige van het CB langs om te bespreken.

Ik heb al een en ander gezocht en de ‘swaddle me’ spreekt me wel aan.

Heeft iemand hier ervaring mee?

En wat raden jullie aan, bakerzak, pacco, swaddle me?

gr Mariette

Hai,

Als Lotte wat extra geborgenheid nodig heeft, bakeren wij haar ook in. Geen toeters en bellen maar gewoon een doek/ deken van minimaal 60 x 90 cm. Een vriendin van me had mij het boekje “babygami” gegeven, heel grappig en leerzaam boekje over inbakeren, draagdoeken etc. Daar staan ook de verschillende manieren van inbakeren in en hoe je je baby en peuter kan dragen in een draagdoek etc.

Zo ligt ze dan heerlijk te slapen (hier in slaap gevallen en even voor de foto in de wipstoel gelegd):

lev ligt nu in de swaddle me. geleend van iemand.

ook op aanraden van het cb (die gewoon doeken gebruiken trouwens). compleet ander kind! ben helemaal enthousiast :wink:

I LOVE de Swaddle Me :inlove:

Nu heb ik de bakerzak en de volgende stap is de ‘’‘gewone slaapzak’’ :shifty:

hier de Pacco… niet zo mooi als de SWADDLE ME… maar ik vond het erg prettig dat hij er “strak” inzat… heb wel eens geprobeerd met de bakerzak maar daar is het toch nog te vroeg voor… Aisah heeft echt behoefte aan dat vaste,strakke en daarom nog maar even door met de Pacco…

Hier een plaatje van Lev in de swaddle.

Mariette de swaddle me ziet er inderdaad mooi uit. Er zelf nog niets van gehoord.

Met 6 weken zijn wij begonnen met een vorm van inbakeren de bakerzak.

Moet zeggen dat er toen rust kwam voor hem en ons.

Wat je ook gaat kiezen zorg dat je er zelf achter staat, dan heeft het de grooste kans van slagen.

Succes!