Nou na even zoeken en een dag een niet slapend kind en die ook voor de nacht niet kan/wil gaan slapen ben ik overstag. Ik heb gisteravnd met een doek Sanne ingebakerd en haar armpjes dus tegen haar lijfje gevouwen, nou wat ik toen zag had ik niet verwacht ze trappelde 2 minuten met haar benen en ontspande zich totaal en viel gewoon in slaap, dat was rond 0.15 en nu slaapt ze nog :eh: :think:
Maar nu komt het. Ik heb een gewone flanellen doek gebruikt en daaronder had ze een romper met lange mouw (wou haar op dat moment niet ook nog van kleding veranderen) en een broekje met sokjes aan, omdat haar beentjes onder de doek uitsteken. Het is op haar kamertje met dit weer makkelijk 25-27 graden en in de ochtend nog steeds 23 graden. Wat kan ik het best aandoen?
Die speciale doeken van Ria Blom lijken me nu veels te warm, ik wil dat vandaag ook overleggen op het cb, want daar moet ik heen met Bas.
met inbakeren moet je ze idd niet te warm aankleden…
Zeker met dikkere doeken is vaak een rompertje genoeg.
En met de voetjes kun je evt zo laten en als je dan even een paar keer voelt of ze niet te koud worden komt het wel goed, worden ze wel erg koud kun je natuurlijk sokjes aandoen.
ik deed alleen een romper eronder, meer niet!
Hier ook een romper. Die doeken zijn warm genoeg!
En nu met de combisleeper heeft Lev enkel een romper aan.
Amélie ligt nu in de pacco doek, maar ze heeft er zelfs helemaal niets onder aan :inlove: Lekker in haar blootje in de doek en een lakentje eroverheen.
Het is ongeveer 23 graden op onze kamer, dus dat is gewoon hardstikke warm.
Als ik haar eruit haal is ze lekker warm, maar gelukkig niet heel erg klam en bezweet (dat vind ik zelf echt vreselijk!)
Dus even bekijken hoe je dochter aanvoelt straks.
Vanmorgen voelde ze prima aan, dus zal het zo laten, ze heeft vanmorgen al 2 zelf keer gaan slapen zonder bakeren en nu heeft ze een uur in de wandelwagen gelegen en liggen woelen, maar niet huilen. Hopelijk was het dus maar een dag nodig, maar ikvind het zo moeilijk wat haar aan te geven.
Hier ook alleen een romper eronder aan gedaan, op de vorst nachten na, toen had ie een romper en een dun shirtje met lange mouwen en een sokbroekje. Maar vorst zie ik voorlopig nog niet komen!