inbakeren en extra vocht geven

Hoi,

is ze weer! Onze dochter wordt ingebakerd met een hydrfiele luier. Het werkt best goed. nu slaapt ze rustig in maar wordt na 2 uur wakker en begint te huilen. Zou het kunnen zijn dat ze dorst heeft? Is natuurlijk warmer dan los onder de dekens te liggen. en mag ik haar dan wat extra water geven? Mag dat gewoon kraanwater zijn?



gr. Sjorset

Waarom niet gewoon melk geven?

Ik zou eerder zorgen dat ze het MINDER warm heeft…kijk uit hé een baby moet wel zijn warmte kwijt kunnen ivm wiegedood.

Maar bij kv kan je evt water geven bij bv gewoon de borst.

volgens mij is er meer aan de hand we gaan nu ok video opnames maken. Dit om bij huisarts en cb te laten zien wat we bedoelen. Want ze sliep eerst heel onrustig. Het inslapen is nu opgelost maar het door slapen is nu het probleem. Als ze huilt en je haalt haar er even uit om bijvoorbeeld te verschonen is ze onderweg naar het aankleed kussen al rustig. Volgens mij is het gewoon een baby die niet veel slaap nodig heeft. Bleek ik ook te zijn. Ligt vaak gewoon wat te kijken in haar bedje. Gaat natuurlijk ook een keer vervelen!

De opnames zijn voornamelijk voor de nacht. Ze ligt soms te briezen in bed. Ademt heel zwaar door haar neus en verzet zich dan ook tegen het ingebakert liggen. Is erg zielig!!!

Vind het heeel erg vervelend dat ik niet weet wat aan de hand is!!! Zelfs zo erg dat het mij pijn doet! Moet zeker iets aan gedaan worden!

gr. Sjorset