Thomas is nu bijna 4 maanden. Ik heb hem nu alweer een hele tijd ingebakerd in de swaddle maar hij wringt zich er gewoon uit met zijn handen hoe strak ik het ook doe.
Dus ik had zoiets het word misschien wel tijd voor afbouwen. Ik ben er aan toe, alles loopt lekker laten we het gaa nprobren
Nu heb ik hem net in een slaapzakje gedaan en in zijn bedje. Ik wil dat zo een paar dagen proberen bij een slaapje. Is dat een goede oplossing of moet ik het nog rustiger aan doen en beginnen met een handje uit zijn swaddle? Alleen als zijn ene handje er uit is denk ik dat zijn 2de handje er ook weer snel uit is
Wie heeft er ervaring mee?
Ja ik!
Djanel die werd ook ingebakerd in de swaddle maar begon zich er dus ook uit te draaien.
Ik heb een slaapzak gekocht en hem daar dus in gelegd. Hij heeft 2 nachten onrustig geslapen, werd wel 5 keer wakker.
Na twee nachten was het ineens over en slaapt hij nu heerlijk door :thumbup:
Succes ermee!
Heb het vanmiddag geprobeerd en na een half uur alweer wakker.
Heb hem toen maar weer ingebakerd :? Of had ik hem gewoon moeten laten liggen om te kijken of ie weer in slaap viel?
Vind het gewoon moeilijkj. Onzekere muts die ik ben
ik heb julia eerst in de bakerzak geahd, en na een maand in de bakerzak slaapt ze nu in een slaapzak!
als je intresse hebt ind e bakerzak… pb me maar ff
De kleine van ons slaapt ook ingebakerd in een Swaddle. Soms worstelt hij zich er ook uit, maar meestal niet als we hem strak genoeg doen.
Overdag slaapt hij in een slaapzakje of helemaal niks, op deze manier willen wij afbouwen.
Wel eens geprobeerd zonder swaddle snachts maar was groot drama ppfff. Als ze zelf op de buik kunnen draaien mag je ze niet meer inbakeren heb ik begrepen…
Hier hebben we na de Swaddle me eerst de bakerzak gebruikt. Na een tijdje zijn we overgegaan op een slaapzakje voor 's nachts. Het slaapzakje overdag ging lange tijd erg moeizaam en we moesten onze baby erg strak instoppen zonder bakerzak of Swaddle me. Op een gegeven moment was hier vanzelf het moment om niet meer strak in te stoppen.
ik heb direct Fenna in een slaapzak gedaan, ging eigenlijk wel goed, ze werd wel wat vaker wakker, en nu moet ik er wel vaker uit voor de speen, maar mag niet klagen!
succes
Hier ook na de swaddle me de bakerzak en toen de slaapzak…ging bij ons op deze manier top!
Heeft iemand misschien een duidelijke foto van de neksluiting van de bakerzak voor mij? Kan het op de site niet zien
Alvast bedankt!
hier ook omdat mike zich steeds uit de Swaddle Me wist te wringen, overgestapt op een slaapzak.
eigenlijk ging het gelijk goed, vind hem nu alleen wat vaker, horizontaal, helemaal boven in zijn bed, vastgeklemt tussen de spijlen! :lol:
Zag op de site van http://www.ikbenmama.nl de Snug & Tug, die lijkt me echt geweldig, maar heb nu al de Swaddle en dan vind ik hem te duur om erbij te kopen helaas anders had ik zeker deze genomen!! :thumbup:
@mikevigo wrote:
hier ook omdat mike zich steeds uit de Swaddle Me wist te wringen, overgestapt op een slaapzak.
eigenlijk ging het gelijk goed, vind hem nu alleen wat vaker, horizontaal, helemaal boven in zijn bed, vastgeklemt tussen de spijlen! :lol:
zo herkenbaar :mrgreen:
We gaan vrijdag een bakerzak halen en dan maar eens kijken of dat bevalt die zijn van puckababy geloof ik weet het niet meer zeker maar dat zijn die zonder mouwen.
bij ons was zo’n bakerzak geen succes, Fenna kon nog met haar handjes bij haar gezicht komen, dan wel met die zak en al, maar toch…
ik heb Marit altijd in de paccodoek ingebakerd…Echter na haar 2e prikken had ze echt verhoging en mocht ik haar niet inbakeren…Dus gewoon kold turkeuy gedaan…wel drie keer eruit in de nacht voor speen, maar dat heeft een weekje geduurt, en nu ligt slaapt ze altijd in een slaapzakje.
ik heb ook ingebakerd in de pacco en met 4 maanden afgebouwd, ook gewoon in een slaapzak eerst alleen overdag, daarna ook de nacht erbij, is weer even wennen voor ze maar daarna ging het prima.
De wijkverpleegkundige adviseerde ons om hem nog lekker in te bakeren. De eerste paar weken had Thomas een omgedraaid ritme en was s’nachts alleen maar wakker en we waren gesloopt zo erg dat ik savonds amper nog op mijn benen kon staan. Heb nog 3 andere kids ook
Ze zei denk eerst nu eens aan jezelf. Thomas slaapt nu super overdag en s’nachts slaapt ie nu ook sinds anderhalve week zo goed als door.
Moest het er eerst even van nemen en tot rust komen na al die slopende weken.
Ze heeft ook wel gelijk denk ik maar echt om me zelf denken doe ik niet zo heel vaak hahaha. Kids gaan meestal voor hier
We gaan dus nog even door met inbakeren. Maar de bakerzak denk ik dat ik die straks toch maar wel ga aanschaffen