in wiegje leggen en altijd wenen

hallo,

als ik dochterlief in haar wiegje leg begint ze altijd te krijsen van jewelste. Ze wil natuurlijk liever op mijn schoot liggen of tegen me aan. Als ik haar in de draagdoek steek is ze ook niet blij, dus da’s geen optie. Nu heb ik ook nog andere kindjes en wil ik graag ook wel een en ander in het huishouden doen maar dan krijst ze dus altijd de hele boel vol.

Ik vind het zo vreselijk om te aanhoren. Wat kan ik best doen? haar even laten wenen?Maar ik vind dat zo zielig. Hebben jullie kindjes dat ook? Of zitten jullie er ook constant mee op schoot.? :inlove:

Hier hadden (en hebben het op sommige dagen nog) we dat probleem ook.

Ook hier nog een peutertje rond lopen, en Amélie wilde (natuurlijk!!!) graag bij mama zijn. Jammer genoeg was ze alleen tevreden met een pink in haar mond of aan de borst, dus zat ik uren met haar op de bank met Rhodé die op een gegeven moment vanalles uit de kast haalde om ook de nodige aandacht te krijgen.

Ik werd er echt hopeloos van (mede doordat Amélie ook uren achter elkaar kon huilen zonder dat ik haar stil kreeg) en we zijn uiteindelijk haar wat laten huilen in bed (5 minuutjes, dan er naar toe, troosten en dan weer in bedje leggen met hetzelfde ritueeltje)

Dit duurde maar 2 slaapjes voordat ze het door had, en het meest van de tijd gaat ze nu heel tevreden slapen (nog steeds hazeslaapjes, maar in die tijd kan ik tenminste wat doen!)

Ook zijn wij naar een ostheopaat gegaan voor het vele uren huilen per dag, en het feit dat ze zoveel onrust in haar lijfje had.

Hij constateerde in haar heupje en haar linkerschoudertje een beknelling en heeft daar wat aan gedaan.

Sinds die tijd merken we dat het beter gaat. Ze is nog steeds met tijden erg onrustig in haar lijfje (daarom bakeren we haar ook in) en huilt nog steeds meer dan haar zus ooit heeft gedaan, maar nu is het ‘onder controle’ zeg maar.

Veel sterkte met jouw meisje!