in "slaap" vallen tijdens voeding

Britt krijgt 100% borstvoeding maar dan gekolfd, vandaar dat ik het hier neerzet.

Tijdens de voeding valt mevrouw in slaap! En in zo een diepe rust (of trance misschien een beter woord) dat we haar NIET wakker krijgen.

De opties:

• armen omhoog halen en laten vallen,
  • onder de kin kriebelen
  • onder de voeten kriebelen
  • natte washand
  • in het gezicht blazen
  • anders vastpakken
  • actieve houding tijdens het voeden (van je af)
  • weg leggen

etc… het helpt niet.

Nu pak ik haar onder de oksels en hou haar in de lucht, dan wordt ze enigzins wakker. Ze opent de ogen maar zodra ik haar weer vast heb om te drinkeni s ze weer in slaap.

Breng je haar weg naar haar bed is ze plots wakker.

Ze valt soms inskaap na 50 cc. Vaak laten we haar na pogingen om haar wakker te krijgen, slapen. Na 10 minuutjes wordt ze wakker en drinkt ze de rest… Soms blijft ze slapen en komt ze pas na 3 uur weer voor een voeding…

Herkent iemand dit? en wat hebben jullie eraan gedaan?

Hoi

misschien kun je een speen met een groter gaatje nemen. Sebastiaan viel ook vaak in slaap. Op een gegeven moment heb ik een 3-standen speen gekocht en toen ging het een stuk beter.

Hopelijk is dat voor jullie ook een oplossing.

Groetjes,

Heleen

hoi,

het probleem is dat Britt maar van 1 speen wil drinken. De dentalspeen van Difrax. We hadden Avent, maar dat weigert ze nu. Ook een 3 standenspeen hebben we en kleine speentjes maar helaas, ze wil ze niet. (Zo knoeit er ook erg mee!!)

We hebben al een maatje 2 voor haar, een maat groter is voor pap (of ouder dan 6 maanden…)

Hoi marg,

Hier ook een difrax dental speen gebruiker. Siënne weigert ook elke andere speen. Soms wel lastig want zo ben je wel wat beperkter.

Ik heb eigenlijk niet echt veel tips voor je. Als ze wel wakker is drinkt zij dan snel of gaat het dan ook langzaam? Misschien toch een optie om de L speen te proberen? Je hebt ook een dental speen van dodi (geloof ik of bibi). Die heeft dezelfde vorm.

Heel veel succes met je :zzz:-de dochter!

yheb je al eens haar uit gekleed tot aan haar romper ??? dan willen ze ook goed wakker worden …klinkt cru maar deze tip komt van het cb

Dat ga ik eens proberen!

Thanks!