In Kader van Games op de X-box. Wie speelt?

Wie speelt er ook op de x-box360 en dan ook online?

Zo ja, welke spelletjes, en zo ja online welke online?

Nou dat zijn niet veel reacties :slight_smile:

Ik speel niet op de xbox, zoon en vriendlief daarintegen wel.

Tigo vooral lego starwars en lego badman en vrienlief alleen maar amerikaanse sporten (football, honkball, basktball) en natuurlijk hollands voetbal.

Online kan niet meer, zijn geblokkeerd ivm met ombouwen

Dat is wel rot zeg, ombouwen en geblokkeerd. Hier niet omgebouwd overigens nieuwe x-box van microsoft… dus doe maar niet



Ik speel momenteel Fable 2, leuk joh! heb 2 kinderen… ben met 2 mannen getrouwd :oops: :lol:

Dat ding staat hier te verstoffen :oops: mede omdat ik voor de Xbox niet tot nauwelijks leuke spellen kan vinden.

Als je van actie (schieten) racen of snowboarden of iets in de geest hou is er genoeg, maar dat vindt ik allemaal afschuwelijk.

Dus vandaag dat ik het lekker bij mijn DS en WII hou

@dragon wrote:

Dat ding staat hier te verstoffen :oops: mede omdat ik voor de Xbox niet tot nauwelijks leuke spellen kan vinden.

Als je van actie (schieten) racen of snowboarden of iets in de geest hou is er genoeg, maar dat vindt ik allemaal afschuwelijk.

Dus vandaag dat ik het lekker bij mijn DS en WII hou


Hmm, ik speel graag Fable 2, dus RPG, ofzo, dus ja… actie spellen bijv racen, tja sommige zijn wat leuk, maar de rest nee…



Ik speel graag fable, zo erg dat ik nu 3x getrouwd ben, 2x met een man, 1x met een vrouw, 2 kinderen (bij elke man 1), ik ben te dik, moet dus op dieeet… :shifty: :roll:

@Sweet-Love wrote:

@dragon wrote:
Dat ding staat hier te verstoffen :oops: mede omdat ik voor de Xbox niet tot nauwelijks leuke spellen kan vinden.

Als je van actie (schieten) racen of snowboarden of iets in de geest hou is er genoeg, maar dat vindt ik allemaal afschuwelijk.

Dus vandaag dat ik het lekker bij mijn DS en WII hou


Hmm, ik speel graag Fable 2, dus RPG, ofzo, dus ja… actie spellen bijv racen, tja sommige zijn wat leuk, maar de rest nee…



Ik speel graag fable, zo erg dat ik nu 3x getrouwd ben, 2x met een man, 1x met een vrouw, 2 kinderen (bij elke man 1), ik ben te dik, moet dus op dieeet… :shifty: :roll:




Heb hier sinds twee weken een Xbox staan en heb van een vriendin Fable 2 geleend. Moet er eigenlijk even mee doorspelen denk ik om er in te komen maar heb hem na een half uurtje uitgezet omdat ik het saai vond, maar misschien wordt het nog wel wat.