In juni 2005 gestopt

Ik ben in januari al gestopt met de pil, maar dat was omdat ik er erg veel klachten van had, tussentijdse bloedingen enzo. Daarna zijn we condooms gaan gebruiken, maar daar zijn we nu dus ook mee gestopt! Een zwangerschap als gevolg zou nu wel heel leuk zijn, maar ik probeer me er maar niet te veel op te fixeren. (is moeilijk!!)

Ik ben tenslotte alweer 37, dus niet meer de allerjongste. En daarbij zijn we ook vlak na de eisprong begonnen, dus zit ik nu nog even heerlijk ongesteld te zijn, grmpf…

Een beetje gezelschap van tijdsgenoten zou dus wel heel erg welkom zijn…

:smiley:

ik heb het zelfde als jou: ook gestopt met de pil omdat ik steeds tussenbloedingen kreeg. Nu zijn we nog even aan het condoom maar daar komt snel verandering in.

hoi hoi



ik ben eind juni gestopt met de pil. 23 juli is mijn NOD.

ik verwacht er nog niet veel van, maar je weet maar nooit. ik vind het wel erg spannend!!



liefs janine

Ik ben 1 juni gestopt met de pil, heel toevallig kwam het zo uit dat mijn strip op was . :stuck_out_tongue:

Gelukkig kreeg ik al de maand erop mijn eerste echte natuurlijke menstruatie, aangezien je weleens hoort dat vrouwen er maanden op moeten wachten.

Ik ben al in december 2004 gestopt met de pil omdat ik er eerst voor wilde zorgen dat de troep uit mijn lijf was.

Het duurde even voordat het goed op gang was, maar nu kan ik niet wachten tot dat het weg blijft(wat natuurlijk zal betekenen dat ik zwanger ben)

In juni zijn we begonnen voor het eggie :slight_smile:

Maar helaas ben ik al weer ongesteld geworden!

Veel succes iedereen.

Ik ben ook gestopt met de pil in juni 2005. 19 juni heb ik de laatste pil ingenomen. Ik vind het alleen zo raar lopen. Zal even de datums hier neer zetten, misschien kan iemand mij meer info geven over wat ‘normaal’ is na stoppen met de pil. Ik heb al wel 2 kinderen, maar ben er echt helemaal uit, en ben veel vergeten hoe het ook weer zat, enige wat ik nog weet is dat een gemiddelde cyclus 28 dagen is of zo :wink:



De afkortingen heb ik me nog niet helemaal eigen gemaakt, maar mijn menstruaties waren als volgt:

24/6 - 29/6

20/7 - 25/7

29/7 - 3/8



Vind het zo raar dat ik 25/7 niet meer ongesteld was en 29/7 weer ! Die keer was het ook heel onverwacht, in een keer helder rood bloed.



Groetjes

Hee meiden,



Ik ben ook in juni gestopt. De 16e wel te verstaan. Ik klets altijd met de meiden van juli mee. Zijn er echter zo weinig meiden gestopt in juni.?? Dit topic is bijna helemaal niet actief… Kan ik me eigenlijk bijn aniet voorstellen…



Dus meiden, laat je alsnog even horen!! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:



grt,

Puk

Hahaha Puk,



Ik had hetzelfde als jij! Toen er maar niemand op reageerde heb ik me ook maar aangesloten bij de julistoppers. En toen ging het allemaal wel heel snel, dus ben ik voornamelijk te vinden bij de april 2006 mamma’s… :wink:

Hee Cynthia,

Had jij al gevoel dat het raak was voor je NOD? Waar merkte je dat dan aan??



Groetjes Garfield

Hoi Garfield,



ik had een superregelmatige cyclus en ik temperatuurde. Ik wist dus precies wanneer mijn eisprong was. Vlak daarna had ik het gevoel alsof ik een week verder was in mijn cyclus dan ik eigenlij was, dus de week voordat ik ongesteld moest worden, in plaats van die week daarvoor. Volg je het nog?

Ik had toen erge lage rugpijn, hoofdpijn en gespannen borsten. Klachten die ik normaal noooit had. En toen ik een week na de eisprong een eenmalige bloeding had, werd mijn vermoeden dat ik wel eens zwanger kon zijn steeds groter. En ik had dus gelijk!

Nu heb ik wel het voordeel dat ik al langer geleden met de pil was gestopt, dus de hormonen waren mijn lijf allang uit. En ik ken mijn lichaam heel erg goed. Ik wist al wanneer ik mijn eisprong had, voordat ik met temperaturen begon. Dat heeft toen mijn vermoeden alleen maar bevestigd.

En toch was ik erg geschrokken van die positieve test, maar wel heel blij! Ik had echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan!



Jij nog veel succes!

Cynthia,



Ik moet nog een weekje afwachten, maar ik voel echt helemaal niets bijzonders. Hoewel ik hier ook lees dat het niets hoeft te betekenen, ga ik er toch eigenlijk vanuit dat ik het wel aan mijn lichaam zou merken.

Ach ja, er zit niets anders op dan afwachten… :?



Groetjes Garfield