In je mand....!!!

Wij hebben een hondje, een Jack Russel, Koekie heet ze… Jack Russels staan niet of nauwelijks bekend om hun gehoorzaamheidscapaciteiten… Ze zijn snel, slim en handig, maar gehoorzaam… Niet echt… Dit resulteert hier in huis nog wel eens in een verwijzing door mij naar haar bench… Wij noemen het haar “mandje”… Daarnaast hebben wij ook nog een zoon, Christan, van ruim 15 maanden oud… Snel, slim en handig, en een kei in het imiteren van gedrag…



Afgelopen week had Koekie de plak ontbijtkoek van Chris gepikt. Ik zie dit, word boos, en laat op niet mijn allervriendelijkste manier merken dat ik deze diefstal niet zo op prijs kan stellen… Het was de zoveelste actie al van die dag, dus ik roep: "KOEKIE! MANDJE! NU! EN OPSCHIETEN JIJ!..En wijs naar haar mandje en kijk er boos bij… Dus Koekie sjokt naar haar mandje… Aangezien Koekie een erg slecht korte-termijn-geheugen blijkt te hebben, moeten we haar op weg naar haar mandje, altijd nog een keer of 3 eraan herinneren waar ze heen moet…



Chris heeft een beter geheugen, en heeft de voorgaande keren goed opgelet… Na een stap of 10 van Koekie, zie ik ineens Chris met z’n handjes in z’n zij staan, hij steekt een arm uit, wijst naar het mandje en begint een tirade van jewelste af te steken tegen de hond… :shock: Wat hij precies zegt, weet ik niet, maar hij zegt het hard en boos… :mrgreen:



Koekie draait zich om, kijkt wanhopig naar mij en sjokt weer verder… Compleet onder de indruk van deze Martin Gaus junior…

whaaaaaaaaaahahahahahah



geweeeeeeeeeeeeldig hihi

Hahahahahahahahahahahahaahahaaa! Zo’n Christan & Koekie verhaaltje voor het slapen gaan doet mij echt goed! :thumbup:


Yo, je hebt echt een mega bijzonder kind! :inlove:

wat wil je met zo’n mega bijzondere mama !!!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ja Yolanda je komt jezelf behoorlijk tegen met een kind in huis. :wink:

OOk leuk als hij straks echt gaat praten en op straat jouw teksten gaat herhalen die misschien voor de situatie niet zo gepast zijn.

Kinderen kunnen je dan behoorlijk voor paal zetten,…leuk he kinderen :mrgreen:

whaahhaah … zie het helemaal voor me :mrgreen:

dus zo zie jij eruit … :wink:

:mrgreen: Heerlijk zo’n kind!!! :mrgreen:

En wat nemen ze snel iets over he? Hier ook zo 1… Moet echt oppassen wat ik zeg en doe nu, ze is net een papegaai!

haha geweldig!!



En let maar op zelke dingen tussen hond en kid zul je meer krijgen ,



ook hier het zelfde nl met wendy en jimmie,



en ow zoals jij je cookie beschrijft precies zo de onze jack russell :lol:

Oh… heerlijk!!! Wat een mooi verhaal!! Je lag vast onder tafel van het lachen of niet?? En wat jammer dat er dan niet full time een camera meedraait he?! Heb je een boekje waarin je dit soort dingen opschrijft??

:lol: :lol: :lol:

:smiley: :mrgreen: :thumbup:

:lol: PRACHTIG!!!

Fantastisch. Je bent nu in het bezit van een pratende, bewegende spiegel. Ben benieuwd wat hij je zoal meer gaat laten zien en horen. En inderdaad zoals iemand hier voor al zei misschien ook wel leuk en public enzo.