in het leven bonnen

ik heb nog een bon van in het leven voor pampers, hoe lang zijn die geldig.

staat er niet op namelijjk

Het lijkt mij onbeperkt aangezien er geen datum op staat, ik heb ook nog 1 liggen hier.

Volgens mijn supermarkt waren ze gewoon geldig omdat er geen datum op staat…

Normaal lopen ze gelijk met de andere bonnen he? :think:

ja idd en die waren tot 31 aug.

Helaas, op de site staat (helemaal onderaan) het volgende:

Op de Pampers kortingbon welke bijgesloten zat bij het Lekker in het Leven magazine van juli jl. is helaas de geldigheidsdatum weggevallen.
Deze bonnen zijn, net zoals de andere bonnen in het boekje, geldig tot en met 31 augustus 2010. Excuses voor het ongemak.

Ik ben Dan benieuwd als ik nu nog 3 pakken ga halen of het dan niet meer werkt… :think:

Morgen maar eens proberen… :mrgreen:

Gisteren toevallig een bonnetje ingeleverd en kreeg nog gewoon de korting. Nou keek de cassiere wel alsof ze de bon voor het eerst in haar leven zag :wink:

Ik heb ook nog een bon over, omdat er in de tussentijd ook korting bij AH en Kruidvat en Etos is geweest en ik daar eerst even van geprofiteerd heb in de veronderstelling dat ik deze bon nog wel kon inleveren.

Binnenkort toch inleveren en hopen dat ze hem nog accepteren :pray:

ik lever hem ook gewoon in

:think: zou je dan niet gewoon in je recht staan? 't Is een kortingsbon zónder einddatum… en dan een simpel ‘sorry, foutje’ op een site waar bijna niemand op kijkt… tja… :shifty: lekker makkelijk toch?

Ik ga het ook gewoon proberen…heb ze niet gebruikt ivm de acties van de laatste tijd.

Ik kan toch niet ruiken dat het een foutje is :angel:

Wij weten van niets! :angel: