Hallo,
Ik ben Zeola en ik ben 33 jaar. Ik woon in Amsterdam.
Weet niet zo goed wat ik moet schrijven omdat ik nog aan het trillen ben. Net een zwangerschapstest gedaan en volgens mij is ie raak.
Weliswaar een heel vaag streepje, maar het is een streep.
Blijer dan blij natuurlijk, want 5 jaar geleden ging het mis. Nu vind ik alles veel enger en spannender dan toen.
Een nieuwe banner erbij:
Gefelicteerd en welkom op het forum!
Heel erg veel lees- en schrijfplezier toegewenst!
Dankjewel,
Gaat zeker lukken.
Ik moet het “papa” nog gaan vertellen, maar ik wil het niet door de telefoon zeggen (tsja we wonen nog niet samen) Het is wel moeilijk om me nu in te houden hoor, maar hij verdient het om het op een speciale manier te horen.
Geen idee nog hoe ik dat ga doen.
Groetjes,
Zeola
welkom en gefeliciteerd
Welkom En Veel Plezier Hier !!!
En Natuurlijk Gefeliciteerd!!!
welkom en gefeliciteerd~!!!
en
Gefeliciteerd met je zwangerschap en veel plezier op KoK.
Wanneer ben je uitgerekend?? (je banner staat nu op een zwangerschapsduur van 2w1d… dan zou je net na je ovu zitten )
GEFELICITEERD en WELKOM natuurlijk!! :-*
Gefeliciteerd.
en welkom op het forum :-*
welkom en veel forumplezier
welkom
gefeliciteerd
ennu ben wel benieuwd hoe je t papa hebt verteld !??
Welkom hier he!!!
En wat een geweldig goed nieuws! Gefeliciteerd!
Haha… moet zeggen dat ik hen mijn hub hier gewoon aan de telefoon heb verteld beide keren… Ik wil alleen kunnen testen… dus deed ik dat telkens als hij naar zijn werk ging :lol:
Welkom en veel lees en schrijfplezier…
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Wanneer zien jullie elkaar weer???
Je moet nog 2 weken bij de zwangerschap optellen dus je zal dan nu op 4 weken en 1 dag zitten.
Hallo Allemaal,
Ik ben idd 2 weken zwanger. Ik ben zwanger geraakt op moederdag…jajaja…ik weet de precieze dag.
Wel grappig want dat hadden we niet verwacht. Ik heb een aantal ovulatietesten gedaan en toen hij positief was zei ik tegen mijn vriend : NU…schiet op.
En in 1 keer raak. :dance: Vind het nog steeds vreemd want ik ben toch alweer bijna 34 en hij bijna 40. :think:
Mijn uitgerekende dag zou dan geloof ik moeten zijn op 14 februari.( 40 weken toch) of moet ik 40 weken rekenen vanaf mijn laatste mens?
Allerlei leuke dingen zitten bedenken om het hem te vertellen, maar kon me niet meer inhouden en heb hem wakker gebeld met de woorden : wakker worden, papa.
Hij dacht dat ik hem voor de gek hield en smeekte me geen grapjes met hem uit te halen omdat ie nog niet geslapen had. Nou, meneer was meteen wakker toen ie besefte dat het echt zo was.
Groetjes,
Lovely
Je moet (als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen) uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie. Dat wordt gerekend als de eerste dag van je zwangerschap. Als je een langere of kortere cyclus hebt, reken dan vanaf je NOD 28 dagen terug (op je NOD zou je in principe 4 weken zwanger zijn).
Echter, pas bij de termijn-echo wordt de definitieve uitgerekende datum bepaald, want er kan altijd nog een verschil in zitten. Dit kan o.a. veroorzaakt worden door een late of vroege innestelling… (bij mij zit er bv. 6 dagen verschil in, terwijl ik echt 100% zeker weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad… bij wijze van spreken op de minuut nauwkeurig )
Nogmaals gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
ICL; heeft het al heel duidelijk uitgelegd.
Nou, dan zit ik er flink naast met die twee weken. :oops: Dan ben ik nu dus precies 4 weken.
een nieuwe banner dan maar :
gefeliciteerd en welkom :mrgreen:
welkom en veel forumplezier!!!