In de winkel

Oh heeeerlijk die griet van mij…



Wij hebben een nieuwe Jumbo gekregen hier, gratis appeltaart werd er uitgedeeld dus wij er naar toe. Peter in de buggy en Aniek in het zitje van de kar. Praatjes voor tien en alles wat papa in de kar deed benoemde hij ook.



Toen naar de kassa, papa laadde alles op de band en het meisje achter de kassa begint alles te scannen. We rijden door, en ik begin alles weer in de kar te laden, Aniek zit met haar eigenwijze koppie in die kar, lacht eens flink naar het meisje van de kassa en zegt “haaaai” om vervolgens alles op te noemen wat wij weer in de kar doen…

Het kassameisje heeft dikke schik en begint alles omhoog te houden en vraagt met elk artikel “wat is dit dan?” Aniek gaat lekker; "niekje roni (potje macaroni) aabeie (aardbeien) sla (pak vla) maatjes (tomaatjes) pos (worst) sjoedoekie (tissues, noemt zij hatsjoedoekjes) pap (spreekt voor zich) mewwuk (melk) bjoodje (brood) kjaas (pindakaas) enzo verder enzo verder.

Aniek zat glunderend alles op te noemen, dat meisje lag soms dubbel van het lachen om de woorden die ze er van maakte wat Aniek ook wel erg grappig vond en als ze iets niet wist, trok ze lekker volwassen haar schouders op :lol:

Het kassameisje heeft ons een super weekend gewenst, vroeg of we gauw weer eens terug kwamen en ze had graag zulke lieve klantjes als Aniek :inlove:



Zo, mijn dag is goed hoor, is toch puur genieten zo een eigenwijze drollie? :inlove:

Oh, wat lijkt me dat een leuk moment zijn geweest. :inlove:

Jammer dat je je filmcamera niet mee had!

heerlijk gevoel geeft je dat hé? Kan me best indenken hoe datmoet zijn, een giga groot compliment voor jullie en natuurlijk aniek,



grote meid hoor is het :thumbup:

haha heerlijk! :inlove:

Oh heerlijke kletskous ! :inlove:

Hier nog zo eentje, ik ben dan ook helemaal in love, leuk is dat dat het meisje achter de kassa even de tijd nam voor je meid en er zelf zo’n plezier in had !

Leuk zeg! Idd lekker trots kan je dan zijn he op zulke momenten!

En wat een leuke dame die achter de kassa zat en alle tijd nam!

SUPER :thumbup: :thumbup:

Oh wat schattig.

Geweldig!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Super verhaal…! :inlove: Tuurlijk ben je dan blij met zo’n meisje.

Ooh geweldig. Leuk is dat he?

ik zit de woorden hardop uit te spreken en Tom kijkt heel begripvol :mrgreen:



heerlijk zo’n meid! :inlove:

Geweldig leuk verhaal.

Dat meisje achter de kassa had vast ook een geweldige dag! :mrgreen:

Oh wow Marcella, ik kan niet wachten tot we de kletsfase ingaan. Ik zie het bij mijn nichtje ook, prachtig gewoon!

Wat enorm genieten!! Heerlijk! :inlove:



Zulke momenten zijn echt onbetaalbaar :mrgreen: