Echt zo irritant. Was vandaag met de jongens even bij tante en oma op de koffie en zijn even bij KFC wat gaan eten. Achterin was lekker veel ruimte voor de stoelen voor Sem en nichtje en we konden daar ook mooi de kinderwagens neer zetten dus lekker daar gaan zitten. Eén nadeeltje, we zaten naast de toiletten en echt we hadden Sem en nichtje net zo goed met hun stoeltje in het toilet kunnen zetten! Iedereen die daar naar het toilet ging liet dus de deur openstaan! Dus zaten wij daar te eten met de achtergrondgeluiden en lucht van een toilet :sick: . Daar komt nog eens bij dat het er helemaal vol met vliegjes zat die steeds naar buiten kwamen en op het eten gingen zitten. Het waren allemaal jonge meiden een groepje of zo die om de beurt met zijn tweetjes kwamen en wij steeds die deur hard achter ze dicht kwakken maar de hint werd niet begrepen. Toen mijn sm vroeg aan één meisje of ze de deur achter zich dicht wilde doen omdat het niet zo netjes was voor andere mensen die zitten te eten kon ze nog een grote mond krijgen ook :wall: . Je zit toch thuis ook niet met de deur wagenwijd open op de wc als er mensen bij zijn?
:lol: ik kan het mij helemaal visualiseren, hééééél frustrerend lijkt mij dat.
En dan ook nog die grote bek van die meiden :evil: zou ik me ook erg boos over kunnen maken!
Ben je al weer een beetje bij gekomen van je frustratie inmiddels?
voor je sm overigens!
Ik was daar denk ik toch ook niet gaan zitten - het idee van al die toiletten zou mijn eten bij voorbaat al verpesten. En de drukte en de aanloop - je irriteert je aan iets wat je eigenlijk bij voorbaat bijna al kan voorspellen.
Ik ben altijd nogal van wat kan ik de volgende keer anders doen, ipv al die meiden proberen op te voeden :shifty:
Oh vreselijk zoiets. Kan me daar zo aan lopen irriteren (zonde van mijn energie eigenlijk, maar ik doe dat telkens weer).
Normen en waarden zijn af en toe ver te zoeken.
Heb me vanmorgen ook zo lopen irriteren aan vanalles…
eerst kwam ik aan bij de bushalte. Zeg ik netjes goeiemorgen tegen die joneglui die daar staan. Staan ze me alleen maar aan te kijken en draaien hun hoofd om. Daarna stap ik achter een jongen de bus is. Blijft hij direct stil staan, zodat ik (en de mensen achter mij) er niet meer langs konden en ik echt moest vragen of ik er alsjeblieft even langs mocht. Vervolgens wil ik gaan zitten naast een meisje die haar tas pontificaal naast haar heeft neergezet. Ze kijkt me nog aan, maar gaat daarna weer naar buiten zitten turen. Dus heb ik maar even gevraagd of ik misschien alsjeblieft naast haar zou mogen zitten…
Toen de bus weer uit, waarbij iedereen die op de bus stond te wachten, natuurlijk eerst naar binnen wilden, voordat ik was uitgestapt.
En het kwam ook nog eens met bakken uit de hemel zetten vanmorgen :twisted:.
Jullie kunnen je dus misschien een klein beetje voorstellen hoe blij ik mij voelde, nadat ik net een kwartiertje de deur uit was :twisted: :twisted: :twisted:.
heel vervelend allemaal, maar probeer ook wat meer van het leven te genieten.
ik snuffel een beetje de algemene topics af, maar krijg het idee dat je alleen maar vervelende dingen in je leven maakt, of in iedergeval alleen de vervelende dingen vermeld op Kok ( kan best zijn dat ik door mijn surf gedrag die “leuke dingen” topic’s gewoon mis hoor, en ze wel degelijk bestaan )
Hopelijk hebben Sem en zijn nichtje heerlijk gegeten en dat jullie daardoor ook nog hebben kunnen genieten!
(ps dit is geen aanval naar jou toe hoor, maar 90% van je geluk bepaal je zelf door de manier waarin je in het leven staat)