Ja, misschien juich ik te vroeg, maar Anne eet ineens alsof ze nooit iets heeft gehad. Vandaag heeft ze bv als ontbijt 2 sneeen brood op met beleg, normaal was dat misschien een halve snee. Vanmiddag een hele krentebol, 1 kiwi en een halve grote banaan. En nu zegt ze dat ze honger heeft en wilt eten. Ik zeg dat ze moet wachten tot papa thuis is en het eten klaar is (we eten rond 17uur). Dit is nu zo sinds vlak voor het weekend. Ik ben helemaal blij. Sinds dat ze zeg maar van de fles af is eet ze weinig. Ze eet wel groente en fruit, maar ik bleef me verbazen als ik hoorde dat kindjes van haar leeftijd met gemak 2 sneeen brood naar binnen werkte. Nu doet ze het zelf.
Zou ze een groeispurt krijgen? Of in 1 keer in de gaten hebben dat eten toch niet vies is of zo? Iemand een idee?
Ik hoop in elk geval dat het niet een fase is en dat ze lekker goed door blijft eten. :dance:
Wat een leuk berichtje !
Het enthousiasme straalt er gewoon van af ! :thumbup:
Goed hé, als je je kindje met zoveel smaak alles ziet eten !
Geniet er maar van hoor !
liefs
Gerda
haha hier ook… ineens eet ie 4 boterhammen op een dag…
roept ie ineens om 16.30, maar broodje kaas :lol:
en dan ook nog gewoon avondeten er achter aan he om 17.30 uur…
zal wel groeispurtje zijn denk ik :think:
heerlijk he
O ja, ik geniet echt. Ze kon niet wachten tot het avond eten en heeft een rauwe wortel gegeten, toen haar avond eten, toet er meteen achteraan (moest normaal een uur tussen zitten) en nu heeft ze nog een kiwi naar binnen gewerkt :dance: :inlove:
Hopenlijk blijft de groeispurt duren als het dat is
helaas… gaat over :oops:
Tenminste, bij neefje Wessel was dat zo en bij Aniek dus ook…
Bij elke groeispurt hoor je de hele dag “ik heb honger” en dan eet ze je de oren van de kop en is de groeispurt voorbij, is de honger ook weer over.
Gelukkig heeft ze nu wel vaker groeispurtjes… hahahaha
Geniet ervan zou ik zeggen, dan zal ik duimen dat het bij jullie gewoon blijvend is
Hier ook grote honger heel de dag. Heerlijk na maanden aan te moeten horen dat hij klaar is, na 1 a 2 hapjes.
(Cell, ik doe gewoon net of ik jou bericht niet heb gelezen) :mrgreen:
hier ook ineens erge honger±
dus er is nog hoop voor levi.
wat fijn dat ze nu zo goed eet.
levi eet ook bijna niets 3 hapjes van zijn brood en zijn avondeten en hij eet graag een halve appel meer niet.
Ohhhhhhhhhhh, wat goed!!!
Ik hoop ook dat mijn meisje ook snel goed gaat eten…
Ik probeer ook door het berich van Cell heen te lezen…hahaha…al zal je wellicht gelijk hebben en heb ik er ook om gevraagd.
Wel leuk om te lezen dat er meer kindjes rond dezelfde leeftijd dit hebben. Ach en als het komt en gaat en weer komt etc…dan is het ook goed. Voor nu is het heerlijk genieten en hoop ik voor alle papa s en mama s van slechte etertjes dat ze dit ook eens mogen meemaken :mrgreen:
(vanmorgen een hele musliebol en een beker melk op)
Groetjes
Hier ook zo!! :thumbup:
Sinds Joost een paar weken geleden 2 weken ziek is geweest eet ie ook 3 boterhammen op een dag. Warm eten gaat ook prima ! Ben helemaal blij…
Wat een rust als je niet de hele dag bezig hoeft te zijn met het "voldoende eten binnen te laten krijgen"He?
Ik geniet er van , zolang het duurt… :shifty:
Hier ook een meisje dat ineens eet als een bouwvakker. En als ik met het eten bezig ben, zit mevrouw al aan de tafel om eten te schreeuwen.