Implanon

Wie heeft er zo’n ding en hoe bevalt ie?

Ik heb er 1 gehad en hij beviel mij super!!!

Ik moest er in het begin wel even aan wennen, maar dat is helemaal goed gekomen

Had op het laatst een cycles van om de 6 weken

Ook kan het zijn dat je bijna nooit ongi word

Plus het grote voordeel dat je binnen een week weer vruchtbaar bent als je hem laat verwijderen

Ook vond ik het heel fijn dat er maar 1 soort hormoon in zat en je dus niet volgepropt word met hormonen

@Amanda wrote:

Ik heb er 1 gehad en hij beviel mij super!!!

Ik moest er in het begin wel even aan wennen, maar dat is helemaal goed gekomen

Had op het laatst een cycles van om de 6 weken

Ook kan het zijn dat je bijna nooit ongi word

Plus het grote voordeel dat je binnen een week weer vruchtbaar bent als je hem laat verwijderen

Ook vond ik het heel fijn dat er maar 1 soort hormoon in zat en je dus niet volgepropt word met hormonen




Ok ik lees op internet heel veel wisselende verhalen, van supergoed naar superslecht, ik denk dat je net als met een spiraaltje je er gewoon “geluk” mee moet hebben, ik vind het wel eng dan hij bij sommige mensen “kwijt” is en je dus dan niet eruit kunt laten halen als je weer zwanger zou willen worden ben nog een beetje aan het twijfelen dus :roll:

mijn schoonzusje heeft er 1 en is er helemaal enthousiast over.

Niks te vergeten, zij heeft minder heftige ongi… nee zij is blij en laat volgend jaar een nieuwe plaatsen :thumbup:

Ik ben zelf van mening dat je het haast wel moet gaan merken als hij wil gaan zwerfen in je lichaam

Ik heb hem al die 3 jaar dat ik hem had heel goed kunnen voelen, dus stel hij zou gaan zwerfen had ik het wel optijd gemerkt

@Amanda wrote:

Ik ben zelf van mening dat je het haast wel moet gaan merken als hij wil gaan zwerfen in je lichaam

Ik heb hem al die 3 jaar dat ik hem had heel goed kunnen voelen, dus stel hij zou gaan zwerfen had ik het wel optijd gemerkt




Daar zeg je idd ook wat.

Schoonzusje liet het voelen (ik was wel benieuwd, maar ben zelf een schijterd haha) en dat merk je idd wel lijkt me als je het niet meer voelt zitten…

heb er 2 gehad in 5 jaar, werd niet ongi. Op het moment dat ik hem 2,5 jaar in had begon hij minder te werken want toen werkd ik opeens wel licht ongi. Als ik bevallen ben laat ik er weer eentje plaatsen.

Ik heb er laatst bij de huisarts naar gevraagd en die heeft het me dringend afgeraden :(. Er zouden volgens hem nog veel te veel problemen mee zijn en hij was er geen voorstander van om iets het lichaam in te forceren (het verwijderen schijnt ook nog niet altijd heel soepel te verlopen :?)

2 van mijn vriendinnen hebben hem gehad en zijn er beide enorm van aangekomen.



1 van hun kreeg heel erg last van acne terwijl ze dat nooit heeft gehad.

Ze heeft hem laten verwijderen en haar acne verdween…

Ik sluit deze, omdat er al een topic hierover bestaat. Heeel toevallig zelf ooit geopend. :wink:



Linkje: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=85776