imac en foto

Wie weet hoe je vanaf een imac (mail) een foto kan plaatsen? (niet dat ik het vanaf een andere pc wel zou kunnen hoor :oops: )

Alvast bedankt!

Ariel

Heel makkelijk:

Je klikt hieronder bij bestandsnaam op ‘kies bestand’ (Het is dan wel handig om te weten waar de foto staat die je wilt plaatsen.)

Dan krijg je een schermpje waarmee je naar de map (of bureaublad) kunt gaan waar je foto staat.

Die selecteer je en dan op kies klikken.

En dan hier weer op de button foto toevoegen.

Je foto mag niet groter zijn dan 125 kb en niet breder dan 800 pixels en niet hoger dan 600 pixels.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, anders vraag je het maar…(Ik had tijd over, iedereen ligt al op bed hier… :mrgreen:)

Bedankt! maar ik krijg dat verhaal met jpg niet… Ik heb wel een heel klein foto’tje op mijn buroblad staan maar hoe nu verder???

(kan morgen ook wel hoor Nachtrust is heel belangrijk :wink: )

en officeel mag de foto niet groter zijn dan 640x480. Verder vlgs prima uitgelegd.

Ik heb nog weer eens iets geprobeerd en voila er staan opeens foto’s.

(maar weet niet of ze zo ook een goed formaat hebben… ben al blij dat ik zover ben :oops: :mrgreen: )

:thumbup:

Als KoK ze accepteert, zijn ze niet te groot,a nders krijg je wel een melding. :mrgreen:

@Cynthia wrote:

:thumbup:

Als KoK ze accepteert, zijn ze niet te groot,a nders krijg je wel een melding. :mrgreen:

Da’s niet helemaal waar. Ook wij hanteren marges. Maar met 640 x 480 blijft het forum design voor iedereen goed te bekijken.

Ariel, deze afmeting is perfect!

Ik verklein ze meestal tot 600 x 450. Als ik eens een foutmelding krijg, is het omdat het teveel kb’s zijn. :mrgreen: Het enige wat ik weleens groter plaats, zijn de stripverhalen, maar die zijn voornamelijk groot in de hoogte… (en zelfs die verklein ik nog) :wink: