Ilja heeft meegegeten, alles op!

Even de trotse mama uithangen hoor! Ilja heeft zo goed gegeten vanavond! :inlove:



Ilja at al maanden slecht z’n warme prak, hij moest het gewoon niet. Ik zat maar te mieren met die olvaritpotjes, zelfgemaakt, gepureerd, minder gepureerd. Maar iedere keer die lepel wegslaan, huilen, handjes voor z’n mond, alles in z’n haar smeren, de muur achter de kinderstoel zat onder de wortel, kortom: drama’s! Ik stond eigenlijk op het punt die warme hap maar te laten voor wat het was voorlopig, totdat ik de tip kreeg van een van de maartmama’s dat Ilja waarschijnlijk gewoon aan mee-eten toe is met ons. Dus gewoon zelf steeds een stuk wortel, aardappel, vleesje enz. geven en hem lekker laten kliederen! Vanavond heb ik dat gedaan. Lekker aardappels, worteltjes en visje gemaakt. Bordje volgeschept en steeds bij Ilja een wortel, visje en aardappeltje neergelegd, en…meneer heeft alles opgegeten! :shock: Met smaak! :inlove:

Ben zo blij! :smiley:

OH geweldig!



:thumbup: :thumbup:



FIJN he! En het is ook zo gezellig. voelen ze zich ook ineens groot enzo hahaha



Nou geniet ervan! leuk dat het zo’n geslaagde actie was!

Owww wat fijn! Dat doet een mens goed he…?

Ja echt! Dat je zo blij kan zijn als je kind met smaak mee eet! En idd, wat voelde hij zich groot! :inlove:

:smiley: Super hoor, mag je ook lekker trots op zijn…het enige dat hier opgaat is een bord cornflakes :wall: