ikke is trots maar toch ook verdrietig

na bij onze kimberly na 3 weken met veel pijn en moeite te moet stoppen met bv

bij nathalya helaas na 3 maanden omdat ik weer zwanger was en het me niet lukte genoeg te houden

heb ik het nu 14 maanden met veel liefde volgehouden

en ik ben er zo trots op heb er hard voor geknokt omdat de oudste diabetes kreeg en ik zonder kyano bij haar in het ziekenhuis moest blijven een tijd

dus veel kolven en op de momenten aanleggen

maar helaas na 14 maanden komt er dan nu echt een eind

kyano wil niet meer, af en toe hapt hij nog wel een keer aan als hij bij ons in bed ligt maar drinkt eigenlijk niet meer

het was een hele mooie tijd en ben blij dat ik het zolang heb kunnen geven deze keer

maar nu moet ik echt afscheid nemen van het bv tijdperk

er gaat er bij ons niet nog een kleintje komen

dus bij deze ik vond het echt geweldig.

voor alle (aankomende) bv moeders geniet ervan!

Super he, dat je het toch nog zo lang hebt kunnen (mogen) geven! En wel fijn dat je kleintje zélf aangeeft niet meer te hoeven. Je hebt hem een beste start gegeven, en daar mag je trots op zijn! :thumbup:

Ik geniet er nog elke dag van, en ga er ook vanuit dat ik weer minstens een jaar bv ga geven. Maar ik denk ook wel dat het toch even slikken zal zijn, als het afgelopen is…

Wat goed van je Tamara! :-*

Lijkt me erg emotioneel inderdaad, zo definitief, poehee. Maar ik vind het heel knap gedaan, mag je trots op zijn, ik heb veel bewondering voor je ! Dikke knuf voor jou en je kids !

:thumbup: 14 maanden vind ik een hele prestatie! :clap:

Afscheid ervan nemen lijkt me dan ook wel moeilijk zeg! :hug: