Hey,
Ik zal me even voorstellen.
Ik (19) woon samen met mijn vriend (31) in Hengelo (ov). Samen met onze hond Renzo, en onze katten Akira, Angel en Luna wachten we op de dag dat de test positief geeft:)
Ik ben in december 2006 gestopt met de gewone pi. en heb 19 november de prikpil gehad (we wisten nog niet zeker of we ervoor zouden gaan). wanneer die is uitgewerkt gaan we er langzaam aan naar werken om een kleine te krijgen.
Kleertjes liggen al in de kast. gezien mijn beste vriendin nu ook al 8 weken zwanger is, let je er natuurlijk meer op, en samen naar de stad kleertjes kopen kan ik het niet laten ook wat moois mee te nemen.
Op dit moment zitten we een beetje in een frustrerende periode, gezien er zo’n kleine kans is dat eht raak zou zijn we er niet op kunnen rekenen. maar toch komen er steeds vaker symptomen. maar daar open ik nog een ander topic over.
Dit ben ik dus. beetje gek, supergelukkig en op weg naar een gezinnetje :mrgreen:
Groetjes Tessa
welkom en veel plezier hier
dankje
Welkom en veel lees en scrijfplezier
Welkom hier en suc6!
Welkom!!! :-*
WELKOM!!!
:: welkom ::
Welkom op dit leuke forum en veel succes met “trying”!
thnx iedereen:)
4 januari moet ik langs de huisarts voor de buikpijnen (en een aantal andere dingen). ik laat nog weten hoehet ervoor staat
Welkom en veel forumplezier hier…! :dance:
:: Welkom ::
Welkom en succes meid!
Welkom en veel forumplezier !!
thnx allemaal
Hoe is het eigenlijk gegaan bij de huisarts?
21 januarui krijg ik een echoscopisch onderzoek.
waarschijnlijk is er iets mis met de darmen