Ikhoudmoet stelt zich voor!

Hoi allemaal!

Ik ben ‘ikhoudmoet’, ik ben 27 jaar en in januari 2011 is onze dochter levenloos geboren na 7,5 maand zwangerschap. De oorzaak was een placenta-infarct. We zijn nog steeds intens verdrietig door dit hele gebeuren.

Vanaf dat onze dochter overleden is, willen we graag een brusje voor ons meisje. Het zal nooit een vervanger zijn, maar de kinderwens is zo groot.

Inmiddels zitten we al in ronde 4, en nu moet ongeveer mijn nod zijn. Best spannend weer. Afwachten…

Het was mijn eerste zwangerschap waar we anderhalf jaar over gedaan hebben. Ik raakte toen spontaan zwanger tussen de vruchtbaarheidsbehandelingen (IUI) door. Ik hoop dat we nu niet weer zolang hoeven te wachten op een wondertje, dat zou ik niet trekken, aangezien we allang een kindje hadden moeten hebben.

Maar: ik houd moed! (vandaar mijn nickname)

Ik hoop dat ik me thuis ga voelen hier.

hoi hoi welkom hier…

pas op kan zeer verslavend zijn…

en even voor je meisje :kaars: :vlinder:

hier is ook een vlinderforum, waar je even lekker je verhaal kwijt kan…

helaas ben ik zelf ook een trotse mama van een engeltje wat met 26 weken geboren is…

en je nickname vindt ik erg sterk en krachtig…

:hug:

Hoi Gab, dankjewel voor je warme welkom hier. Dat vlinderforum heb ik al gezien. Dankje voor de tip.

Erg dat jij dat ook hebt meegemaakt. En bedankt voor het gebrande kaarsje. Wat houd eigenlijk die spoiler in? :wink:

Liefs!

Welkom op het KOK forum. :thumbup:

Wat een verdriet hebben jullie mee moeten maken.

Ik hoop ook dat je snel weer zwanger mag zijn. :hug:

Dankjewel kwakje! :-*

Ik heb een heel grove fout gemaakt in mijn nickname. :oops:

Kijken of jullie hem ook ontdekt hebben.

In overleg met de mods krijg ik misschien een andere gebruikersnaam, of dezelfde waar de fout in verbeterd is. :mrgreen:

Ik neem aan dat je moeD bedoeld :wink:

Maarre welkom hier :-* En wat vreselijk dat jullie meisje niet bij jullie mocht blijven :frowning: :hug:

ja ik had het ook al gezien :wink:

maar ach wat maakt het uit, iedereen weet wel wat je bedoelt.

en eeeh welkom en ik hoop dat het snel weer raak maag zijn.

wel erg spannend allemaal

Whaaah! Schaam schaam. :oops: Ik werd erop gewezen, ik had het zelf nog niet gezien.

Bedankt dames!

Ik had het al gezien, maar ik dacht misschien heb je er een bedoeling mee.

Omdat ik er de laatste tijd bij bepaald wordt dat ik door moet.

Maar inderdaad als het echt een fout is, zou het fijn zijn als je een nieuwe nickname mag !

en heel veel suc6 :pray:

:**: :kaars: :vlinder: :kaars: :**:

Bedankt!

Vanwege de fout in mijn nickname heb ik besloten om mijn nickname dan maar helemaal te veranderen, omdat ik bang ben dat ik op den duur toch wel flauw word van die naam. Dus nu heet ik Eefje1983.

Sorry voor het veranderen.

Groetjes Eefje

welkom… en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!!