Ikea vraagje! Update!!

Wij hebben deze oplader geleend van het werk van mijn man, omdat hij daar bijna nooit nodig is. Nu heb ik al uuuuuren de batterijen (GP) erin zitten (deze waar zeker niet vol toen ze erin gingen) en vanaf het begin branden de 2 groene lichtjes. Het kan bijna niet dat het betekent dat ze vol zijn, maar die lichtjes worden ook niet rood of gaan ook niet uit omdat de batterijen vol zijn… Mijn vraag dus, hoe zit dat met die 2 groene lampjes? Geven ze nog een keer aan dat de batterijen vol zijn?



Groetjes,



Viratine

Wij hebben deze oplader geleend van het werk van mijn man, omdat hij daar bijna nooit nodig is. Nu heb ik al uuuuuren de batterijen (GP) erin zitten (deze waar zeker niet vol toen ze erin gingen) en vanaf het begin branden de 2 groene lichtjes. Het kan bijna niet dat het betekent dat ze vol zijn, maar die lichtjes worden ook niet rood of gaan ook niet uit omdat de batterijen vol zijn.... Mijn vraag dus, hoe zit dat met die 2 groene lampjes? Geven ze nog een keer aan dat de batterijen vol zijn?

Groetjes,

Viratine


Ik zou voor de aanhanger gaan in jouw geval.... :wink:

8) :lol: :lol: :lol: Volgens mij antwoord je op de verkeerde plaats :lol: :lol:
:angel:

Mir, dat red je wel hoor… Amersfoort is behoorlijk royaal aangelegd wat dat betreft.

Gewoon naar boven rijden, naar het parkeerdek en dan kan je idd royaal parkeren… ook is het daar zo groot wat parkeren aangaat dat er vaak veeel plekken leeg zijn, dus in geval van nood hoef je hooguit iets verder te lopen en dan parkeer je wat verder en kun je zo dik dubbel parkeren zonder dat een hond het merkt :thumbup: :mrgreen:

Meiden, jullie hebben er in ieder geval voor gezorgd dat ik het gewoon ga doen a.s. dinsdag. Ik kan weer rustig slapen :wink:



Ben vandaag 2 keer met het bakbeest weggeweest en het is goed gegaan. Hij rijdt echt ontsettend fijn, maar oh hij is zo groot :lol:

@gismolo wrote:

Nicje, had er inderdaad al aan gedacht om mijn moeder inderdaad op de uitkijk te zetten. Oh de mensen zullen wel denken “wat een held dat mens” :oops:




Joh, kan jou het schelen, ze kennen je toch niet in Amersfoort! :wink:
gismolo schreef:
Nicje, had er inderdaad al aan gedacht om mijn moeder inderdaad op de uitkijk te zetten. Oh de mensen zullen wel denken "wat een held dat mens"


Joh, kan jou het schelen, ze kennen je toch niet in Amersfoort!


Je kunt ook vragen, mochten er mensen kijken, of ze misschien zelf even willen inparkeren dan :think: :shifty: :mrgreen:

Heb ik ooit eens aan een man gevraagd toen ik net mijn rijbewijs had, maar dan om uit te parkeren! :lol:



Was met de auto van toen nog mijn vriend, een grote Ford Taunus, de stad in, keurig in het parkeervak gezet, had er iemand achter me geparkeerd waar 'ie niet staan mocht, daardoor kon ik niet meer uitparkeren, maar een andere man wilde graag mijn parkeerplekje. Ben na een aantal pogingen uitgestapt en gevraagd of hij hem voor me kon uitparkeren! :lol:

Gelukkig kostte het hem ook veel moeite om die grote bak er uit te krijgen.



Hahahaha, en nu te bedenken dat ik dan zo’n “stoere” vrouw ben die in wat voor voertuig dan ook stap en wegrij.

Nou vandaag ben ik geweest hoor! Wow wat was ik zenuwachtig!



Maar het is me gelukt!!! De auto is zonder krassen of deuken terug gekomen.



De moeder/kind plekken stonden helaas vol, maar heb aan de rand geparkeerd, zodat ik zo weer kon wegrijden en dus niet achteruit hoefde o.i.d.



Weer een overwinning haha!



:-* Gismo

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Nou je hebt weer een angst overwonnen.

Ik herken het wel hoor!



:thumbup: :clap:

Haha gelukkig ben ik niet de enige met een parkeerfobie.

Dat ga je vast vaker doen dus! :wink: :clap: :clap: :thumbup: :thumbup:

Echt wel!!!

Goed gedaan, meis! :thumbup: :clap:

zie je wel…niets om bang voor te zijn :thumbup:





ben je ook geslaagd met de boodschapjes???

@colle wrote:

zie je wel…niets om bang voor te zijn :thumbup:





ben je ook geslaagd met de boodschapjes???




Hahahaha, zou je zomaar je kast vergeten met al dat geparkeer! :mrgreen: :mrgreen: