ikea vikare bed

Ik zoek een gratis (evt. een bosje bloemen) vikare bed van Ikea dat is een meegroeibed.

wel incl. matras.

wil die graag opknappen(verven) en dan aan me schoonzus geven voor haar zoontje die heeft namelijk helemaal geen bed en is 3 jaar.



Natuurlijk wel een beetje in de buurt max. een uur rijden anders word het me wel erg ver.

hoi Marisca,

wat lief dat je dat wil doen voor je schoonzus en haar kindje :thumbup:



heb je al eens gekeken, bij aangeboden?

daar is een rubriek gratis…

stel je voor dat er een bed zou staan, zou super zijn hé.



ik duim hoe dan ook dat je snel ééntje vind…



liefs

Gerda

@gerda wrote:

hoi Marisca,

wat lief dat je dat wil doen voor je schoonzus en haar kindje :thumbup:



heb je al eens gekeken, bij aangeboden?

daar is een rubriek gratis…

stel je voor dat er een bed zou staan, zou super zijn hé.



ik duim hoe dan ook dat je snel ééntje vind…



liefs

Gerda




Dank je en ik hield dat topic al wel altijd bij maar laatste tijd niet meer zo dus zou nog even kunnen kijken.

op MP staan er wel een aantal maar die vragen er nog veel voor vind ik kan niet alles zomaar even kopen voor me schoonzus dus dacht probeer het zo nee heb je toch al.

Ik heb een eenpersoons dalselv (geen meegroei) van IKEA staan, in zeer goed staat ( ik denk 10 nachten op geslapen) die je zo mag ophalen, matras moet je dan wqel zelf regelen, die is er niet bij, maar ik woon wel nabij groningen

Ik heb wel een 1 persoons matras dan voor je, ook nabij groningen

wat lief van jullie damens maar groningen is wel een heel eind weg volgens mij en hoop dat ik een vikare bed kan vinden maar goed een ander bed is ook welkom als je niks heb natuurlijk maar dan wel wat dichter bij.

Maar vind het echt super lief :thumbup:

Kijk anders eens. Op gratis af te halen! Succes!

die van mij is ondertussen vergeven aan iemand anders! :-*

helaas nog geen vikare bed gevonden.