We denken erover om die te kopen voor Sara.
Maar om even een inschatting te maken van de grootte (vind de foto’s op Ikea niet zo duidelijk omdat dat geen echte woonkamers zijn enzo).
Wie heeft er voor mij een duidelijke foto van de opstelling en hoeveel ruimte hij in beslag neemt?
Alvast bedankt :-*
Die hebben wij!! Zal morgen even een foto voor je maken!
Afmeting gemonteerd
Breedte: 94 cm
Diepte: 44 cm
Hoogte: 91 cm
dank u :-
Ik had het gezien maar ik zou heeeeeeeeeel graag een foto willen zien hoe het nu in het echt uitpakt. Om het te visualiseren zeg maar :-
is dit wat?
onze trap is 250 lang (de langste muur waar hij tegenaan zit) en 130 diep.
De kast is pakweg 100 cm lang, op het hoogste punt 100 en op t laagst 40
Ongeveer, bij benadering. Ik vind het een praktische kast en niet bere groot.
Correctie, hij voelt heel royaal kwa opbergruimte maar is dus kleiner als ik zo lees :lol:
Is dat niet de kast die bij Cell onder de trap staat??
Ze heeft daar laats foto’s van geplaatst in haar topic over een open/gesloten trap!!
Zal ff kijken…
Whahahahaha…nou, dat bedoel ik dus :mrgreen: :mrgreen:
hihihihhi 2 zielen 1 gedachte :mrgreen:
Dank Cell! :-*
Kun je er nu echt flink wat speelgoed in kwijt? Want er slingert hier nogal wat rond zeg maar :roll: :mrgreen:
Ligt eraan welke kisten je erin koopt.
Wij hebben geen grote erbij,maar was vooral van plan om kleine dingen van Justin erin te doen :mrgreen:
En je kunt er bovenop ook iets neerzetten.
De kist wat Cell op de foto in de kleinste vak heeft,die maat heeft Justin alle kisten.
ehh…
er zitten 2 bakken bij met briotrein onderdelen… ze hebben nogal een flinke baan, incluis electrisch treintje…
1 bak (de grootste) met duplo
1 bak met autoos
1 bak met fisher price poppetjes enzo (niet alles, ben veel kwijt)
1 bak met diversen, blokjes enzo.
bovenop staat dan los het nodige.
Tekenspullen liggen in ons dressoir, dat krijgen ze alleen onder begeleiding en verder hebben ze nog t 1 en ander boven op hun kamers.
Aniek heeft daar bv spul van babyborn, een poppenbuggy en wat los spul in een kleiner model trofast.
Ook een witte, maar dan de rechte kast zeg maar.
1 bak feetjes, little pony en zulks
1 bak met babyborn kleertjes en zulks en 1 bak met boeken en puzzels.
Peter heeft een stoffen schatkist op zijn kamer waar ook auto’s en ridderdingen in zitten en zo een zelfde schatkist staat tegenwoordig beneden bij de trofast kast met verkleeddingen van princessen en ook poppenkastpoppen.
Ik vind hem ideaal, mijn schoonzus heeft hem ook, maar met meer kinderen is 1 al gauw weer te weinig.
met de stoffen schatkist erbij hebben we nu beneden wel genoeg ruimte en ik vind dat mijn kids veel te veel speelgoed hebben, dus ja er kan veel in :mrgreen:
Klinkt goed!!!
En ik zie dat er rails op zitten he? Dus als je dan een bak eruit trekt dan stopt ie en valt ie er niet uit?
eh…nou nee :mrgreen:
Het is de bedoeling dat kinderen een bak eruit kunnen halen en de bak dan mee kunnen nemen naar bv een kleed om het daar om te kiepen :mrgreen:
het is een doorschuifkast, de rails zijn enkel bedoeld voor het inhangen van de bakken, maar ze kunnen zowel voor als achter gewoon doorschuiven.
Is ook handig omdat je de kast dan zowel links als rechts kunt plaatsen.
Maar het gaat zeker met speelgoed erin wel vrij zwaar en mijn kids hebben er nog niks met zo een vaart uitgetrokken dat alles eruit kwam. :thumbup:
Ik heb overal deksels op,word het niet zo stoffig :mrgreen:
Ik heb ze al jaren…
Er staat er 1 op Bart zijn kamer, 1 onder mijn trap, net als bij Cell en dan 1 klein model ertegenaan…
Er kan echt heel wat speelgoed in en wat ook erg handig is, er kan ook speelgoed of boeken op…
cell wat was jij kwijt voor die kast inclusief bakken ?vind het wel handig
Ey das een handig ding. Zoiets kunnen wij hier ook wel gebruiken
Nou wij hebben hem inmiddels :mrgreen: Voor ongeveer 70 eurie :dance: Inclusief bakken (1 hele grote, 3 grote en 3 kleine).Deksels waren er niet tijdelijk, maar lijken me achteraf ook niet zo praktisch.
Sara sleurt overigens wel ALLE bakken eruit :mrgreen: En gaat dan vervolgens het speelgoed van de ene naar de andere bak overhevelen hihhi. Ook een manier 8) In ieder geval is het een groot succes en Sara vindt de kast “Mooooooooooooooooooi” :inlove:
Ik heb de hoge smalle versie,ideaal…doe bovenin de dingen die hij dus even vragen moet en onder dingen die hij gewoon kan pakken…
Ik heb wel deksels,vind dat netter en frisser…
Maar dat si eider voor zich
Het zijn echt ideale kasten!
ja psies dat was mijn gedachte ook idd. Maar ik heb zo het idee dat de deksels er hier meer af dan op zouden liggen :roll: :mrgreen: Sara vindt het trouwens ook leuk om IN de bakken te gaan zitten. Multifunctioneel dat ding :lol: