Ik ben druk bezig met de kamer van SL.
En nu heb ik voor haar een meegroeibedje van Ikea, die ik nu nog in de kleinste stand heb staan en dat zal nog wel een aantal jaren zo blijven.
Koop ik daarvoor een peuterdekbedovertrek of een 1persoons? 8)
Gewoon een 1-persoons lijkt me.
Of een groot overtrok om een peuterdekbedje, dat werkt wel.
@marloes vip wrote:
Peuterdekbed en peuterovertrek. Anders gaat het matras omhoog met instoppen. Wij hadden bij de oudste twee wel eenpersoons in het (VIKARE)meegroeibed maar vonden het een ramp. Nu dus een peuterdekbedje. Veel fijner.
Je kan het toch ook omslaan aan de onderkant?
@Marite wrote:
Ik ben druk bezig met de kamer van SL.
En nu heb ik voor haar een meegroeibedje van Ikea, die ik nu nog in de kleinste stand heb staan en dat zal nog wel een aantal jaren zo blijven.
Koop ik daarvoor een peuterdekbedovertrek of een 1persoons? 8)
Bij de AH zag ik deze wk goedkope peuterdekbedjes! Volgens mij hadden ze er ook overtrekjes bij.
Heb er zelf alleen niets aan, want hier gaan we gelijk voor een 1 p bed. Al vind ik een peuterbedje wel erg :inlove:
De slaapkamers zijn zo klein, dat we eerst maar voor een peuterbedje/meegroeibed gaan… Th heeft het (antieke?)bedje waar o.a. mijn moeder nog in geslapen heeft en SL dus een meegroeibed van Ikea.
Dan kunnen ze daarna over op een hoogslaper.
Ik ga even bij de AH kijken straks.
Maar ik zag op de site van de hema leuke peuterovertrekjes. 8)
Ja, hema heeft altijd leuke ontwerpen.
die uit de kabouterserie :inlove:
wij hebben hier op gewoon een baby ledikant deken op met overtrek
Wij hebben een peuterbed van ikea met een 1-persoonsdekbed. Kaylee houdt ervan om zich helemaal in haar dekbed te rollen. Heeft ze van geen vreemde :mrgreen:
@Vicky wrote:
Wij hebben een peuterbed van ikea met een 1-persoonsdekbed. Kaylee houdt ervan om zich helemaal in haar dekbed te rollen. Heeft ze van geen vreemde :mrgreen:
Haha, dat doe ik ook altijd 8)
Marit, nog geslaagd?
Wij hebben de Vikare van IKEA en de middelste slaapt er nu in nog op de kleinste stand (is bijna 4) en kan daar ook zeker nog wel een jaar zo in liggen denk ik.
In de zomer heeft hij een babydekentje in een overtrek :lol: en in de winter een peuterdekbed.
Vond zelf een dubbel/omgevouwen dekbed teveel van het goede en wij hebben geen ‘wikkelkindjes’ die zich in een deken vouwen, dus hebben de extra ruimte van een 1 persoons dekbed ook niet nodig.
Dekbedje trouwens gekocht bij de HEMA in de aanbieding. Dat is die regelmatig :thumbup:
@mamaMarije wrote:
Dekbedje trouwens gekocht bij de HEMA in de aanbieding. Dat is die regelmatig :thumbup:
Oh, ik zie dat de dekbedovertrekjes ook nog tot morgen i/d aanbieding zijn! Dus snel morgen nog naar de Hema of i/d webwinkel bestellen 8)
Peuterdekbed en peuterovertrek. Anders gaat het matras omhoog met instoppen. Wij hadden bij de oudste twee wel eenpersoons in het (VIKARE)meegroeibed maar vonden het een ramp. Nu dus een peuterdekbedje. Veel fijner.