Ikea kerstboom - update: wat te doen met de bon van 19 euro!

Wie heeft er dit jaar ook een Ikea kerstboom voor 1 euro gekocht en zijn jullie er tevreden over???

Update 1-1-12 : En… weten jullie al wat jullie met de cadeaubon van 19 euro gaan kopen?

Nee, maar kun je ontevreden zijn over een kerstboom van maar 1 euro dan? :think:

Vrienden hebben er 1; mooi boompje en hij staat nog steeds. Je kan er ook gewoon langslopen zonder dat je een regenval aan naalden hebt. Prima boom voor 1 euro lijkt me. Het is dat wij een nepperd hebben wegens omstandigheden, maar anders zou ik het wel weten voor volgend jaar.

Zo’n slimme marketing stunt! Petje af!

Vrienden hebben die boom ook en zijn er tevreden over.

zeker goede actie, maar die van ons was echt zeer slechte kwaliteit. Ach, ontevreden is een groot woord…

@meisje1974 wrote:

Wie heeft er dit jaar ook een Ikea kerstboom voor 1 euro gekocht en zijn jullie er tevreden over???

Mijn tante had er eentje vertelde ze hahaha ik heb hem niet gezien ze woont namelijk in Limburg.

jha ikke!!!

haha en zeer tevreden, naalden vallen amper uit! en heb em al vanaf 6 dec staan :lol:

Hier ook het ikea boompje en hoop dat ze volgend jaar weer zon geweldige actie hebben.

De boom blijft mooi en valt echt nauwelijks uit.

Hier n ikea boom die erg uitvalt, ach ja hij was 1 euro en mag je niet klagen :slight_smile:

hier ook ikea boom en nog nooit zo’n goede boom gehad!!! :thumbup: staat ook al vanaf 6 dec en valt nauwelijks af volgend jaar weer!

misschien heb ik gewoon te weinig water gegeven en hij stond ook vlakbij de verwarming :think: :think: :think: Gevalletje eigen schuld denk ik.

Is het eigelijk een boom met kluit?

nee, hij had geen kluit. Ik zag ook later op tv dat je het best een stukje van de stam af kan zagen en hem dan vervolgens in de standaard moet zetten. Wij hebben een standaard waar water in kan. Ik las ook dat ik eigenlijk elke dag water had moeten verversen. Nouja… weer iets geleerd. Voorheen had ik altijd bomen met kluit of heel vroeger een nepboom.

wij! Echt een mooie volle boom en de naalden vallen bijna niet uit. Heb de boom geen druppel water gegeven en de boom staat al vanaf 8 december. Volgend jaar koop ik er gewoon weer 1 :thumbup:

Prima boom, niks mis mee. Bijna nog geen naald verloren, wel ervoor gezorgd dat er steeds genoeg water was.

En buiten het feit dat de boom niet uitvalt ziet het er nog mooi uit ook. Mooie vorm! Kortom…van mij mogen ze volgend jaar weer zo’n actie doen! :thumbup:

Zo te horen heb ik dan toch een slechte exemplaar gescoord. Ook al heb ik niet veel water gegeven, hij had er niet zo sneu uit moeten zien als ik de andere ervaringen hoor.

Het was wel een leuke actie! Nu bedenken wat te doen met die 19 euro cadeaubon.

Misschien opbergboxen voor speelgoed of fotolijstjes… :think:

gewoon die bon naar mij toesturen, komt wel op :angel: (moet nog een boekenkast op kamer van de 2e en 3e komen :wink: ).

@mamaMarije wrote:

gewoon die bon naar mij toesturen, komt wel op :angel: (moet nog een boekenkast op kamer van de 2e en 3e komen :wink: ).

Ik heb er nog 1 over mag je zo gratis ophalen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Karin1981 wrote:

@mamaMarije wrote:

een bon of een boekenkast :angel:

(in geval laatste… wat voor eentje, halen kan zo geregeld worden natuurlijk :wink: ).

@mamaMarije wrote:

@Karin1981 wrote:
@mamaMarije wrote:

een bon of een boekenkast :angel:

(in geval laatste… wat voor eentje, halen kan zo geregeld worden natuurlijk :wink: ).

boekenkast, wat voor 1 eeeeeh vrij simpele eigenlijk lijkt een beetje op een billy boekenkast alleen dan simpeler.