Ikea juniorbed

Even een vraagje. Wij hebben voor onze Mathis een juniorbedje van ikea gekocht (kritter). De matrasmaat is 70x157, helaas kon ik bij de ikea geen molton of iets in die geest vinden.

Ik kijk nu even op de site van prenatal en zie dat ze daar moltons hebben voor juniorbed (70x150). Nu heb ik deze ook voor het ledikantje van Mathis en daarvoor vallen ze nogal groot uit. Kan ik het riskeren om deze te kopen voor het IKEA-bedje? Of heeft er misschien iemand een ander idee.

Bedankt

:-*

Marlous

Wij hebben voor Jelle ook zo een bedje gekocht bij Prenatal, ik vond de prijs van de matras daar erg duur, dus zijn we gewoon bij een bed winkel geweest, soms hebben ze daar ook die matrassen.



En daar zijn we dus geslaagd.



Succes !

Hoi Femke,



Ik bedoel eigenlijk niet het matras maar iets voor over het matras ter bescherming. Bij IKEA hebben ze een soort zeiltjes maar dan heel dun. Die heb ik wel in huis maar dat kraakt zo, en is volgens mij niet echt confortabel. Ik zoek nog even verder.

:-*

Marlous

dat vind ik nou het grote nadeel van de ikea… de maten wijken allemaal af van de gangbare maten. Ik zou het er niet op gokken om een kleinere maat molton te kopen… Ik zou er dan juist een normale eenpersoonsmolton om heendoen, en die dan omslaan onder het matrasje…

Ja, dat zat ik ook al te denken. Ik koop denk ik gewoon een molton voor een éénpersoonsbed en dan maak ik hem zelf wel even kleiner. Dat is voor nu de makkelijkste oplossing.

Thanks!



Marlous

ik geloof dat ze bij de hema ook moltons en dergelijke hebben voor een juniorbed, maar weet het niet zeker!



en is dan tenminste ook nog betaalbaar!



wij hebben ons danique meteen in een “normaal” eenpersoonsbed gelegd omdat we geen zin hadden om aangepast beddegoed te moeten kopen en dan 2 jaar later weer een keer een ander bed en beddengoed, maar goed dat is ieder zijn keuze natuurlijk!

en we hadden inderdaad dus gehoor dat je moeilijk aan beddengoed kan komen voor zo’n juniorbed!



succes!!



Liefs knabbel

Anne heeft ook zo n matras van de ikea, wij hebben geen molton, maar zo n matrasbeschermer van de ikea bijpassend bij het bed gekocht, je legt dit ophet bed en is makkelijk te wassen. Daaroverheen heb ik bij de ikdea in hun maat witte hoeslakens gekocht.

Je kunt hem toch altijd ruilen als hij er niet om heen past.

Ik zou gewoon even proberen

Ik heb wel zòn bedje gehad en had er ook een gewone moton om maar weet niet waar ik hem weg had volgen mij ook bij prenatal

Thanks voor jullie antwoorden meiden.

Mijn ouders komen dit weekend naar hier, ik zal vragen of ze de molton van prenatal willen meenemen.

:-*

Marlous