Wij willen graag dit bed kopen maar willen graag weten hoe het verpakt zit voordat we het gaan halen ivm vervoer.
Volgens de site bestaat het uit 3 dozen.
Als ik verder klik op verpakkingsmaat en gewicht staat er dat het bed verpakt zit in 1 pakket van 96 kg :? :shock: . Dit lijkt me sterk zeker ivm het gewicht maar wie heeft hem en kan het me vertellen :mrgreen:
Past hij in een stationwagen?
Het bed in inderdaad loeizwaar! Bij onze paste heb bed achterin de passat station met de achterbank uiteraard plat.
En hoeveel pakken waren het? 1 of 3 ?
Volgens mij inderdaad 3. In het magazijn staat ook een waarschuwing als ik me niet vergis : Let op, dit artikel bestaat uit 3 onderdelen/pakketten. Zoiets.
Het bed kan idd wel 1 pakket zijn, maar vaak koop je er los een bodem bij, dus weer een 1 pakket…etc etc?
Misschien is het dat?
Wij hadden hetzelfde met het peuterbed, stond compleet op de site, kwamen we thuis - geen lattenbodem :wall: Wel betaald maar niet uit het vak gehaald. :wall:
Hij bestaat idd uit die 3 pakketten en ja…hij is loeizwaar!!!
De lattenbodems zitten er gewoon bij trouwens.
Maar weegt 1 van de pakketten 96 kg :? of zouden ze 96 kg bij elkaar opgeteld wegen :think: .
Hoe til je dat 96 kg :oops: ben erg zuinig op mijn rug
Ze zijn wel zwaar, maar geen 96 kilo, hoor! Je kan het trouwens laten bezorgen tot op zolder als je dat wilt.
Let op: het bed is 80 cm breed, dus je hebt een ander matras en beddegoed nodig.
Inderdaad, 3 zware pakketten! Wij hebben geen station, dus geen keus… Laten bezorgen dus 8).
Het zijn 3 pakketten inderdaad. Volgens mij is die 96 kilo het totale gewicht van het bed (ik schrok daar toen ook al van :mrgreen: ).