Ikea ervaringen

nog nooit problemen gehad met de ikea.

Wij hebben ook nog nooit problemen gehad met Ikea.

Gisteren waren we bij Ikea en zag ik een automaat staan in de hal met daarin allerlei verschillende schoeven!! :mrgreen:

Voor € 1,- krijg je een zakje met de juiste schroeven, zonder dat je heel lang hoeft te wachten bij de klantenservice :thumbup:

Heb meteen een foto gemaakt, zag mensen al kijken naar me, wat is zij nu aan het doen??? :lol: :lol: :lol:

Dus als er gisteren mensen bij Ikea Eindhoven waren en dit verhaal herkennen, it was me 8)

Ik moet zeggen weinig problemen en als ze er zijn, is het altijd zo weer geregeld.

Ik heb wel eens verzaagde kastdeurtjes en achterbladen terug gebracht, kreeg zo nieuwe.

Ook ik moet zeggen dat er al aardig dingen zijn meegenomen zonder te betalen, soms door hun eigen fout en soms een klein beetje expres :silenced: het gaat ook zo makkelijk daar.

die schroeven automaat vind ik een handig idee. Maar hier nog nooit te kort gehad.

Ook over de keuken zijn wij zeer te spreken.

wij hebben een bed van de ikea, altans lucas heeft een bed van de ikea…ze hebben de hele dag er over gedaan omhet in elkaar te zetten

en wie kent de radioreclame niet van de ikea…niet op de leuning zitten…niet op de leuning zitten…niet op de leuning zitten…ikea streeft ernaar om stevige meubels te maken en je hoeft niet meer tegen je kinderen te zeggen dat ze niet meer op de leuning mogen zitten…

ik heb mijn leuning toch mooi in de kreukels liggen…zwangere vrouwen kan ie niet hebben :wall: :oops: :mrgreen:

Ik kreeg gisteren een telefoontje: of ik wel wist dat dat van die kast mijn eogen schuld was, en of ik in het vervolg wel héél goed op wilde letten :angel: (alsof ons dit nog een keer gaat overkomen :lol: )

Vandaag kreeg ik een excuusbrief, mét 2 lunchbonnen (dus nu hebben we er 3 :mrgreen: ). Ze zijn zeker even vergeten dat we daarvoor wéér van Assen naar Groningen moeten rijden :?

Geintje :lol: Ik ben blij dat ze het toch zo serieus nemen. De kast wordt omgeruild en de volgende keer dat wij naar Ikea gaan (binnen de 6 maanden), kunnen wij lekker lunchen! :thumbup:

Jeetje zeg, jullie hebben wel heel veel pech gehad!!

Fijn dat alles toch nog netjes geregeld is…

Wij hebben ook behoorlijk wat spullen van Ikea, en nog nooit geen problemen gehad.

@Nicje wrote:

Wij hebben ook nog nooit problemen gehad met Ikea.

Gisteren waren we bij Ikea en zag ik een automaat staan in de hal met daarin allerlei verschillende schoeven!! :mrgreen:

Voor € 1,- krijg je een zakje met de juiste schroeven, zonder dat je heel lang hoeft te wachten bij de klantenservice :thumbup:

Heb meteen een foto gemaakt, zag mensen al kijken naar me, wat is zij nu aan het doen??? :lol: :lol: :lol:

Dus als er gisteren mensen bij Ikea Eindhoven waren en dit verhaal herkennen, it was me 8)

Da’s een goeie! Thanx voor de tip :thumbup: (en de foto :lol: ) Ik ga de volgende keer wel ff kijken waar die automaten staan :mrgreen:

:silenced:

Hoi!

Hier ook (bijna) alleen maar positieve ervaringen met IKEA. Ons halve huis komt daar dan ook vandaan :mrgreen: Behalve de bank, het fornuis, de salontafel, de kinderstoel, de computertafel en de badkamer kan ik ook zo snel niets bedenken wat niet IKEA is :oops: :oops:

Tot nu toe zaten er inderdaad ook nooit te weinig schroeven in eerder te veel 8) Maar dan nog hadden we wel 2 ‘incidenten’: bij de frontjes van de keukenlades die bezorgt werden(want moest toch besteld worden) zat er een bij die veel roodkleuriger was dan de anderen en er dus in mijn ogen echt niet bij paste. Met de klantenservice gebeld en 3-4weken later(zo lang duurde het ook de eerste keer) kregen we dan het goede frontje thuisbezorg. Ok, we moesten er wel 2-3x voor bellen, maar zijn iedere keer netjes geholpen.

De andere keer liep minder goed af: Wij hebben ook een IKEA vaatwasser en om het frontje erop te schroeven zitten daar een aantal haakjes en mallen en schroefjes bij. Omdat wij de vaatwasser al in januari 2007 gekocht hadden(en natuurlijk meteen in de keuken gezet hadden), maar pas in september de frontjes erop gingen zetten(toen pas was de grote verbouwing af- waren we natuurlijk 2 van die haakjes kwijt :roll: , eigen schuld natuurlijk. Dus wij naar de IKEA, naar de klantenservice. Die meneer vertelde me toen dat zij die onderdelen niet los hebben maar dat ik daarvoor bij Wirlpool moet zijn. En ik krijg dus het nummer mee van de afdeling die ik daar moet bellen.

Nou dat hebben we geweten: 3x gebeld,telkens een ander nummer gekregen om te bellen want zij konden het alleen voor winkels bestellen. Toen we die nummers belden kregen we de eerste keer 1) de inpakafdeeling en de 2. en 3. keer een regiodealer die amper nederlands sprak. Dus toen we naar 3 maanden het onderdeel nog niet in huis hadden heeft mijn vriend van andere haakjes(die bij de billy kasten horen) zelf een haakje gebogen en nu ziet niemand er meer wat van 8)

Dus eigenlijk lag het meer aan Wirlpool dan aan de IKEA :think:

Groetjes,

Dagmar

Crien,

Bij Eindhoven staat de automaat bij de uitgang!! En of ALLE schoefjes erin zitten weet ik niet, maar wel veel :thumbup: