Ikea badkamer ervaringen

Wij willen in onze badkamer een nieuw meubel en nu hebben we een leuke betaalbare gezien bij de IKEA, maar is dat goed spul?



Dus deel je ervaring met mij.

Tja, het blijft Ikea :wink: En dat betekent voor mij ‘paar jaar mee doen en dan ergens achteraf zetten of weggooien’.

Ik vind de spullen bij de bouwmarkt (Gamma, Praxis etc) vaak net even beter, ook wel iets duurder maar ook geen kapitalen. Blijft mooier en gaat dan dus langer mee.

hier gaan de gewone ikea meubelen al jaren mee dus waarom een badmeubel niet. Als het er degelijk uitziet zou ik het gewoon doen.

Wij hadden toen we dit huis kochten een badkamer waarin ikea meubelen stonden.

Ik weet niet hoe lang het er al heeft ingezeten, maar wij vonden het niks.

De lades van de kast liepen heel stroef, de kogeltjes vlogen door de badkamer. Hout was niet echt goed afgewerkt. Overal kwam vocht achter.

Voor het oog ziet het er leuk uit maar wij waren blij dat het eruit ging.

Wij zijn hier in 2006 komen wonen en dec 2010 hebben we de badkamer verbouwd.

Wij zijn over de keukenmeubelen van ikea enorm te spreken. Maar de badkamermeubelen vinden we niks… niet de goedkopere varianten in elk geval.

Ze hebben tegenwoordig hele mooie meubelen, maar die zijn net zo duur als in de bouwmarkt. Dus ik zou het wel weten als ik nieuwe meubelen nodig had in de badkamer.

Hoe de badkamermeubelen zijn weet ik niet maar we hebben wel van die rekjes gehad voor shampoo etc. voor in de douche maar die waren steeds binnen een maand verroest. Toch niet echt goed voor een product dat bestemd is voor de badkamer… Ik zou dus zelf dat soort dingen nooit bij de Ikea meer halen.

Wij hebben Ikea badmeubelen (een kast onder de wastafel en een losse kast, beide Godmorgon model) en ik vind de kwaliteit best aardig. Niet minder goed dan wat ik in de bouwmarkt (voor het drie dubbele in prijs) heb gezien tenminste. En als het over een paar jaar misschien niet zo mooi meer is (al geloof ik dat niet) of we zijn het zat, dan is het tenminste ook geen financieel drama om wat anders te nemen. :wink: :slight_smile:

Wij hebben 2 ikea badkamer kasten en die zijn prima!

Nou dan gaan wij binnenkort maar eens bij de ikea een meubell halen voor in de badkamer.

Wij zijn ons huisje nu aan het opknappen en dan volgend jaar zomer zetten we het te koop maar we willen dus niet te veel geld uitgeven, snap je.

Dus een mooie, relatief goedkoop meubel is natuurlijk top.

Wij hebben de spiegelkast. Ben er erg tevreden over!

Ik heb mn badkamermeubelen ook bij ikea gehaald. Vele malen goedkoper dan de bouwmarkt. Ik heb nu twee hoge kasten een spiegelkastje en een kastje onder de gootsteen. Van het geld wat ik daarvoor betaald heb kan je elders nog niet eens 1 fatsoenlijke hoge kast aanschaffen.

Ik vind het prijsverschil echt enorm en de kastjes gaan gewoon soepel open en dicht.

Wij hadden in ons huurhuis een serie van Ikea, hoge kast, lage kast, hangkast, spiegel en wastafelkastje voor 80 euro bij elkaar. Prima spul, en het ging allemaal soepel open en dicht enzo, niets mis mee!



Een van de kastjes is nu zelfs naar schoonfamilie toe, aangezien we nu zijn verhuisd en daar hebben we een hele nieuwe badkamer gemaakt met andere kleuren. En ook bij hun voldoet het nog prima!

in mijn oude huis ook een hoge kast met glazen deurtjes, een onderkast én een grote wastafel.



Die wastafel is zoooo lekker… je kunt er je spulletjes nog op zetten etc…



de kastjes zijn ook verder prima… misschien ligt dat ook aan degene die het monteert thuis 8) :wink:



Ik heb nu de hoge kast meegenomen (zelf van de trap gesleept, liggend, en op zijn kop richting de auto, haha) naar mijn nieuwe huisje… Ik heb zo’n zwart gietijzerachtig onderrekje nu onder de wastafel, dat gaat prima, zeker aangezien mijn badkamer steeds onderloopt. Nog geen last van roestige pootjes, verder nog een spiegel van ikea. (wat is niet van ikea bij mij, haha)



Kastjes en laatjes gaan verder goed hoor…