ik zweer het.... heb hem geen pokon gegeven

haha damian is ook zo grote boy hij woof met 5 maanden 9320 gram en 72 cm :slight_smile:

haha zal stein de 12 kilo halen :wink: ?



De CB arts heeft o.b.v. mijn lengte en die van mijn man geschat dat merijn ongeveer 1.81 zal worden, dus op een gegeven moment moet dat groeien van hem toch wel stoppenā€¦



hoewel ze er wel bij zei, dat dat een gemiddelde schatting is en er zit een marge op van 8 cmā€¦ Dus hij kan ook nog altijd langer wordenā€¦ (maar ook kleiner, hoewel ik dat niet denk, maar het kan altijd natuurlijk)

@jet wrote:

haha zal stein de 12 kilo halen :wink: ?



De CB arts heeft o.b.v. mijn lengte en die van mijn man geschat dat merijn ongeveer 1.81 zal worden, dus op een gegeven moment moet dat groeien van hem toch wel stoppenā€¦



hoewel ze er wel bij zei, dat dat een gemiddelde schatting is en er zit een marge op van 8 cmā€¦ Dus hij kan ook nog altijd langer wordenā€¦ (maar ook kleiner, hoewel ik dat niet denk, maar het kan altijd natuurlijk)




Op basis daarvan zou Robbert volgens de ka 1.91 meter worden. Dan zal hij toch nog hard zijn best moeten gaan doen. Hij haalt nu nog niet de 70 cm en woog vanochtend 8010 gram.

haha zal stein de 12 kilo halen :wink: ?







Hahahahahahahaahik schrok me dood zeg.



Gaat ie de weegschaal op weegt ie MAAR 10.900 gram. Hij is bijna 80 cm.

De arts vond hem weinig aangekomen in 2 maanden. Oook omdat ie los loopt enzo. Maar ik moet wel op letten of ie goed blijft eten en dat ie niet afvalt doordat hij meer energie verbruikt.





De CB arts heeft ook zo een berekening gedaan met lengte en daar kwam 1.98 cm uit. Dus hij ken nog ff groeien[/quote]

tjeempieā€¦ dat is inderdaad niet veel aangekomenā€¦

Maar ach hij groeit wel goed in de lengte en dat is toch een goed teken!

Hier ook een REUSJE hoor!!!



(laatste berichtje was alweer 3 maanden geleden en wat een verschil weer met gewicht)



Hij is afgelopen woensdag weer op het CB geweest . (7.5 maand)



73 cm en 10.370 gram :shock: :shock:



wat zal hij wel niet wegen dan als ie een jaar is???

hoi hoi



onze Tommie woog bij de geboorte 2448 gram en was 44 cm :shock: :inlove: een echt poppetje :inlove:



inmiddels is ie flink bijgetrokken :dance:

16.1 wk, plm. 63 cm en ruim 6500 gram :thumbup: :mrgreen:

hij groeide soms 300-400 gram per weekā€¦dat mocht niet van het cb!!! maar hij krijgt alleen maar bvā€¦dusss het zal wel ā€¦hihiā€¦



zijn lengte zit hem in zn rugā€¦heb al rompertjes maat 74 nu en die mogen echt niet in de droger :hand:

broeken? heb vandaag broeken maat 80 gekocht :shock: 68 gaat echt niet meer en 74 zit zo strak om zn buik :roll: dus dan rollen we de broekspijpen wel omā€¦

jassen kunnen bovenaan niet dicht :mrgreen: dat heeft ie van papa :wink: en mouwen stropen altijd op vanwege zijn spierballenā€¦ :lol:



als ik het zo lees is Tom geen reus, maar wel mega gegroeid na zijn kleine startā€¦we zijn reuze :clap: :dance:

maar hoe kan dat dan heksje? milan is 72 cm en 9125 gram en past nog makkelijk in maat 74ā€¦

hier ligt onze bink dan , rompertje is nieuw en niet! in de droger geweestā€¦maat 74/80ā€¦lijkt mij niks te grootā€¦ :?



*edit-68 kan niet meer, als hij zich strekt knallen de drukknoopjes bij zijn luier open 6 :shock: , de armen knijpen af, en de nek kan niet dichtā€¦ :?



lieve romper he :mrgreen:

let opā€”trui en broek maat ƂĀØƂĀØ9 maanden ƂĀØ :shock:



oma heeft de rits uit de trui gehaald omdat zijn hoofd er niet doorpaste :?

mouwen zijn niks te lang



broek past perfect, niks te lange pijpenā€¦en om zijn buikā€¦kan geen vinger tussenā€¦tsjaā€¦



:think: :mrgreen:

Stein heeft broekmaat 80ā€¦(hij heeft namelijk geen buik en korte benen) en van truitje heeft hij 86 maar dat is wel iets te groot dus moet mouwen omslaan.

Hoi,



Mijn dochtertje groeit ook zo hard.

Bij de geboorte was ze gewoon 7 pond en 52 cm.

Rond haar eerste verjaardag woog ze al 12 kilo en 80 cm

Nu is ze 15 maanden en heeft ze al kledingmaat 86/92.

Mensen denken altijd dat ze ouder is.

dan krijg je reakties als, kruipt ze nog niet, kan ze nog niet lopen? enz.

Maar haar vader is ruim 2 meter lang, dus het ligt wel in de verwachting dat zij ook lang wordt.

Ach, als ze maar gezond zijn he!



Groetjes Esther

hallo,



hier nog een pokon gebruiker,

thijs is 6 maanden en weegt 8200 gram en is 69 cm lang



hij is flink maar doet het allemaal uitstekend :thumbup:



vind dat een baby ook best wel wat spekkies mag hebben om mee te pronken :inlove: :inlove:



groetjes silvia

Hoi,

Veron is vandaag gewogen: 7 weken en 4 dagen: 6150gram, lengt volgt volgende week weer!!!



Groetjes babylover

@madeleineke wrote:

maar hoe kan dat dan heksje? milan is 72 cm en 9125 gram en past nog makkelijk in maat 74ā€¦




Zo gerekend zou Peter ook nog in 74 moeten passen, maar helaas hoor.



Het ligt er idd maar net aan waar het gewicht zit.

Peter heeft bv een mooi rond klein koppie, maar dat ronde zorgt er wel voor dat truitjes in maat 74 veel te strak om zijn nek zitten.

Aniek is ruim anderhalf en we hebben van die slabbers met bakje van plastic met 4 puntjes om dicht te doen, bij Aniek kan ie op de kleinste stand, bij Peter moet hij op het 2e puntjeā€¦ :roll:

Ook heeft hij een lange romp en korte pootjes. Brede schouders werken ook niet mee. Voor zijn schouders, ruglengte en hoofdje moet hij echt 80 aan, voor broeken, kan 74 wel, maar dan moet de tailleband verstelbaar zijn, of heel los zitten.



Peter draagt badstof rompers van zeeman in 74/80 die vallen ruim, en van andere merken draagt hij al 86/92 (ik doe ze wel in de droger)ā€¦ gevolg is dat Peter en Aniek dezelfde rompers aankunnen, elkaars jasjes kunnen dragen en elkaars sokken passenā€¦ en dat scheelt dan ruim een jaarā€¦ :shock:

Maar ja, Aniek heeft juist een korte romp en lange benen, die draagt truitjes en rompers enzo allemaal in 86, maar broeken in 92ā€¦ anders is het hoogwater

Lukas wordt vanmiddag weer gewogen en gemeten, maar het is inderdaad zo wat Marcella zegt, de lengte alleen zegt niet zoveel over de maat.



Lukas heeft vooral een lang lijfje en brede schouders. Hij is denk ik een centimeter of 71/72 op het moment en zal denk ik ergens tussen de 8,5 en 9 kilo in zitten.



Rompertjes van de HEMA/Prenetal maatje 86/92 :shock: nu. Ik krijg hem echt niet meer in 74/80. Ze zijn nu wel wat ruim, maar beter wat te groot dan te klein. Truitjes heeft ie in maatje 80. Bij de meeste moet ik dan nog de mouwen omslaan, maar soms ook niet eens. Broekjes daar past hij nog een paar in 74, maar dat is nu ook snel voorbij. Maat 80 gaat daar ook al prima, alleen een keertje omslaan en ze zitten nog wat los om zijn buikje.

gek heā€¦ die matenā€¦ dat dat zo verschiltā€¦

Merijn is 77 cm en bijna 11 kilo en die past de rompers zonder mouwen en met lange mouwen in 74/80 van Hema nog wel. Alleen die met korte mouwen zijn te strak.



Van broeken heeft hij maat 80, van shirtjes van hema 86. Van Noppies 86ā€¦ dus het verschilt heel ergā€¦

Nou dan valt Maaike mee. Iedereen vind haar zo groot maar ze haalt het niet bij jullie rakkers.

Ze is 5,5 maand. Heeft maat 74 is denk ik 68/69 cm en ongeveer 7,5 kilo. Als ik haar groeilijn een beetje volg want ze is voor het laatst gewogen met 4 maand. Maar ze zit stijf in de kinderwagenbak en die is 70cm.

ik ben zo benieuwd voor morgen, nieuw weeg en meet moment :mrgreen:



bij geboorte was anne meindert 56 cm en 4060 gram,

wegens bv problemen woog hij een week later nog maar 3600 gram.



met 4 weken was hij weinig gergroeid, maar 57 en wel 4750 gram!

met 8 weken was hij 62 cm en 5645 gram,



gisteren hebben we hem zelf ff gemeten, en was ie al weer 67 cm :shock:

balen want ik heb de doos met kleertje maar 62 nog helemaal niet leegā€¦ ik heb vel te veel kleertjes en die kan ie nog maar heel ff aan als ik het zo ff berekenā€¦ (vooral met de hitte, want nu draagd ie niet meer dan een rompertje :inlove: )



nou ja, gezien hem toch een cariere als sterkste man te wachten staatā€¦ onze beste wout zijlstra ziet het al helemaal gebeuren





maar morgen dus meet dagā€¦ leuk! ik ben dol op kleine reusjes!

Hoi,

8 weken en 4 dagen: 6440gram (in 1 week weer 290gegroeid) en 59cmā€¦



Geen pokon maar slagroom



groetjes babylover