Hai Ik zoek voor onze Lina leuke kleding liefst een pakket maatje 98-104 van rond de 25 euro …
jasjes e.d zijn ook welkom voor leuke prijsjes
heb je wat liggen wil je dan aan ons denken ? en mijn pben of een mail sturen
dank je wel
Ik heb wel wel. Het e.e.a. In 98, 104 past ze nog in… Zou even de kasten moeten nakijken, maar in ieder geval een winterjas en vest van salty dog. Jas is van disney. Verder vast nog meer aan longsleeves en truien/vesten e.d. Maar dat zou ik moeten nakijken wat precies. Broeken zit ze zelf in 98 nog, dus die niet. Wel weer rokjes. Hoor wel of je interesse hebt dan kan ik evt. De kast nakijken.
hai hai ik heb zeker interesse ik hoor graag van je bedankt !
ik kom er morgen even op terug…!
is goed meis ik lees het wel dank je wel
je hebt pb
Ik zal ook eens kijken, want niet alles wat de oudste rond die tijd aan had staat de jongste ook leuk… Ga er van de week eens achteraan voor je!
heb je al wat kunnen vinden /
als je interesse hebt heb ik nog wel een paarse winterjas van name-it met bijpassends sjaal, muts en handschoenen
ben je al voorzien?
mama desiree is niet echt mijn smaak sorry
Jen nee ben nog niet voorzien
iemand anders nog wat ??
Kijk eens in het topic gratis 8)
Ik ga vanavond voor meerdere dames spulletjes uitzoeken, moet ik je laten weten wat ik aan najaar-winterkleding heb?
Of ja ik, kleding van mijn nichtjes haha.
Hoef er trouwens niks voor (zodoende ook het gratis topic, hahaha), want alles gaat binnenkort toch naar een inzamelpunt hier! :thumbup:
Hai cin ja graag ik zoek najaar kleding moet ik dat in topic zetten ? zal ik ook nog ff doen en wil er best voor betalen hoor
liefs natas
ja joh, zet daar ook lekker je oproep!
Zijn zat mensen die wel spullen hebben denk ik hoor…
Enne ik pb je wel, als ik iets meer weet wat ik precies heb, en of ik wel najaars-winterkleding heb :-*
hahahaha dank je wel meid !! :-*
Hoi,
ik heb nog wat op mp staan in die maat.
gr. lolifant
heb je een link ?