ik zoek iets voor op de babykamer

nu wij eindelijk weten dat we nog een jongetje krijgen :inlove: ben ik weer druk op zoek naar ideeen voor op de babykamer.

nu had ik ineens een idee, maar nu moet het nog tot uitvoer komen :mrgreen:



ik zoek een boom (een beetje strak) met van die schattige uiltjes erin, maar het moet geen mdf zijn. dus eigenlijk een soort sticker of behang.

we zijn al bij de behangwinkel geweest, maar die hadden alleen een meisjesvariant met veel krullen.



iemand een idee waar ik dat vandaan zou kunnen halen?

Jaaaaah der is zo,n site :mrgreen: , ik weet zo ff niet meer welke dat het is…



Kom er nog op terug :mrgreen:

Edit beheer: commerciële links zijn niet toegestaan.



Zoiets?

ja! zoiets! had zelf net op marktplaats een advertentie gevonden van iemand die behangbomen maakt. ziet er echt heel erg leuk uit, maar ik ben dan altijd weer bang dat het niks is :oops:



en dan is een hanglampje van zo’n uiltje ook wel heel schattig!

Als er goede plaatjes van opstaan waarom zou het dan niets zijn. Ik denk teouwens dat ik een site van iemand had gezien, maar dat was wel weer met mdf hout en dan de boom met het uiltje, wel heel mooi, maar dat zoek je dus niet

Er is een website (etsy) waar mensen zelfgemaakte dingen aanbieden. Daar zie ik regelematig stickers/muurdecoratie langskomen met boompjes met uiltjes. :slight_smile:

Muursticker winkel punt nl heeft ook vaak leuke dingen. Of de site van engeltjes en draken

Mooi op de muur in Almere.

Hebben echt veeeeeel soorten. Je kunt ook kiezen voor een sjabloon, dat kleur je zelf in met verf.

Zoek eens op “muurstickers boom”, ik denk dat je dan al legio suggestie zult zien over wat er n die categori te bestellen is.

Is het dan nog niet wat je zoekt, dan ontwerp je het toch zelf en bestel je het.



Wij hebben ook zelf muurstickers ontworpen omdat het “Yoshi” thema van Nintendo wat wij wilde niet te krijgen was.

Je moet er alleen bij opletten dat je het in PNG maakt met een transparante achtergrond, anders even in goed overleg.

Wij hadden het besteld bij de site van Plakkunst.