Ik zoek iets maar weet niet waar te vinden (voor foto's)

Ik ben op zoek voor dana’s kamer naar een rails die je aan het plafond hangt en waar je dan een soort van runner in doet met een visdraad met een haak waar je dan een fotolijstje aan kan hangen (zodat je verder niet hoeft te boren in de muur).



Nu heb ik gegoogled en kom ik op q-rail uit, maar ik krijg niet duidelijk of dat is wat ik zoek, dacht eerst van wel, maar toen ik verder keek zag ik dat het om een rails ging waar je fotolijstjes ín kan zetten (ook leuk maar niet wat ik zoek).



Nu vraag ik me af of hier iemand enig idee heeft hoe dat heet wat ik zoek (en waar ik het halen kan)?

Die wilden wij ook aanschaffen vor onze nieuwe woonkamer. Zijn gewoon te halen bij de Gamma was mijn 1e ingeving, google maar eens op “ophangrails”… is dat wat je zoekt?

ja geloof het wel! :thumbup: (zoals ik het kan zien op de plaatjes)



Mijn ingeving was ook bouwmarkt maar we zochten laatst een kastje met een roldeur (ipv schuifdeur) en daar hebben we stad en land voor afgezocht en uiteindelijk hebben ze die bij de ikea of de kantoorspeciaalzaken (waar je de jackpot betaald) en ik had in deze even geen zin om weer eindeloos te zoeken, dus dacht ga eerst eens online kijken waar ik het halen kan.

Gamma is top, rijden we daar straks eens heen.

Mooi, succes! :thumbup:

Thx :smiley:

Heb je ze al gescoord? Vandaag staan ze in het krantje van de Karwei i/d aanbieding! :smiley:

echt? Nee had ze nog niet gehaald, thx voor de tip! :thumbup:

Wij vandaag ook een aantal gescoord, 15 procent korting! Hihi, succes :thumbup: