ik zoek iemand uit alkmaar

hallo meiden





wie van kok komt uit alkmaar :think: ik zoek iemand in alkmaar , misschien dat iemand hem en haar kennen





ik zoek suus (suzanna) en erwin barhorst



wie helpt me :pray:

Je hebt pb!

Is hij rond de 30 jaar?



Ik heb op hyves even gekeken daar staat een erwin barhorst op.

Heeft hij nog meer voorletters?? Of weet je dat niet?

Ze staan beiden op hyves, maar wonen (niet meer??) in Alkmaar, maar in hhw

(zoek op hun achternaam en hebbes!)

Dus gewoon even een krabbel sturen of een mail?

op deze manier kan ik ze niet vinden :think:

@pegje wrote:

op deze manier kan ik ze niet vinden :think:




Hoe bedoel je…



Je gaat naar hyves, je tikt erwin barhorst in en je krijgt zijn pagina. Niet geheel want die is alleen voor ‘vrienden’.



Aan de linkerkant van zijn pagina kan je op een link drukken om hem te mailen.



Lijkt mij simpel toch???



Snap je probleem nu niet? Lukt het niet?

Zit je zelf niet op hyves? Want dan zou ik, als je ze echt wilt spreken, gewoon even aanmelden.



Succes.

zou ‘mama van Rosalie’ dit wel zo leuk vinden als haar hyves hier zomaar staat? :think:

@Mutsie86 wrote:

zou ‘mama van Rosalie’ dit wel zo leuk vinden als haar hyves hier zomaar staat? :think:




Ehm, waarom niet???



Hyves is openbaar geloof ik. En haar pagina is toch afgeschermd?

@Madre wrote:

@Mutsie86 wrote:
zou ‘mama van Rosalie’ dit wel zo leuk vinden als haar hyves hier zomaar staat? :think:




Ehm, waarom niet???



Hyves is openbaar geloof ik. En haar pagina is toch afgeschermd?




Ik zou het persoonlijk niet zo leuk vinden als mijn hyves ergens op een forum staat. Waar ik zelf niet kom. Ik zou het even gepb’t hebben.



En ik heb net even gekeken, en ze heeft dr hyves niet afgeschermt.



Daarom staat mijn hyves afgeschermt, zodat vreemden geen foto’s/krabbels van me kunnen lezen. Of foto’s kunnen ‘jatten’.

@Mutsie86 wrote:

@Madre wrote:
@Mutsie86 wrote:
zou ‘mama van Rosalie’ dit wel zo leuk vinden als haar hyves hier zomaar staat? :think:




Ehm, waarom niet???



Hyves is openbaar geloof ik. En haar pagina is toch afgeschermd?




Ik zou het persoonlijk niet zo leuk vinden als mijn hyves ergens op een forum staat. Waar ik zelf niet kom. Ik zou het even gepb’t hebben.



En ik heb net even gekeken, en ze heeft dr hyves niet afgeschermt.



Daarom staat mijn hyves afgeschermt, zodat vreemden geen foto’s/krabbels van me kunnen lezen. Of foto’s kunnen ‘jatten’.




Als ik er op klik issie afgeschermd…:think:



Ik zal de links wel even weghalen…

Ik snap het probleem eigenlijk niet, als je niet gevonden wil worden dan maak je geen Hyves aan lijkt mij…

meiden bedankt voor jullie hulp :-*

@Mellie wrote:

Ik snap het probleem eigenlijk niet, als je niet gevonden wil worden dan maak je geen Hyves aan lijkt mij…




zelfs MET hyves, ben je niet altijd makkelijk te vinden hoor (tenzij je een weinig voorkomende voornaam hebt…). Ik ben niet op achternaam te zoeken en op mijn woonplaats ben ik ook niet te vinden… en Ingrid… er zijn veel hondjes die fikkies heten. (maar da’s ff off-topic)

Weet je…Ik ken niemand met een hond die Fikkie heet!



Moest ik even kwijt…



Verder kun je op hyves mensen blokkeren die je niet wilt spreken. Dus als iemand mij aanspreekt op Hyves en ik wil er niks van hebben, kan ik ze rustig blokkeren zonder dat dat aan hun wordt door gegeven. Prima toch?