ik zoek een rechthoekig, hoog, betaalbaar wiegje...

maar waar ik ook kijk, vind ik alleen maar ovale wiegjes, rotan wiegjes, lage wiegjes, walgelijke dure wiegjes…



Heeft iemand een betaalbaar praktisch wiegje? En wil die mij dan vertellen waar ze dat vandaan heeft?



(eigenlijk zou ik wel een co-sleeper willen, maar dat is ook al zo duur :cry: )

Bij de prenatal hebben ze er een van Bopita, die is 120 euro en ze hebben ook een merkloze die is 100 euro. Ik heb de bopita en ben er blij mee :thumbup:

wij hebben die van Prenatal van 99 euro

heb er niet 123 een foto van. kan er wel ff een maken later.

Zoek je zo’n wiegje??







Die staat namelijk in Claudia’s winkeltje bij “aangeboden”. Zie hier: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=43031



Hij is dan wel 2dehands, maar zo verschrikkelijk leuk :inlove: Tis dat er bij ons nog geen 2de op komst is want anders had ik het wel geweten :lol:

ja die wil ik! Ga meteen kijken.



die van bopita is uitverkocht, werd mij gisteren verteld.

En die van 99 euro is een niet-vast-te-zetten schommelwieg en hij is laag :wink: .

Die wieg van de foto hebben wij ook en ik vind hem :thumbup: !

Ja, die wieg hebben wij ook, bij de Pr*natal gekocht. Daar hadden ze een lage schommelwieg en de hoge wieg zoals op de foto.



Wij zijn voor die hoge gegaan, we zijn allebei nogal lang, dus dan hoef je in ieder geval niet zo te bukken. Helemaal goed!



Had je bij Lara nog geen wiegje?

Lena, die van 99 euro is die wieg op de foto. DIe hebben wij in het wit.

HIer is hij nog gewoon bij prenatal te koop. Hij staat alleen niet o pde site.

Ik schiet lekker op, had bij het andere topic je geschreven dat ik op mp een typische lena-wieg had gezien op mp…Je een mail gestuurd enzo…



En tadaaaaaaaaaaa, het is dezelfde als hierboven…



Ken ik je goed he :angel: 8)

Kiddo had toch een Ikea wieg omgebouwd tot co-sleeper? :think:

Hi hi marlous, het is bijna eng :mrgreen: .



Ja kiddo heeft zelf lopen knutselen, maar daar ben ik niet handig genoeg voor. Dat ledikantje van Ikea heeft bovendien ook de maten van een ledikant en dat is dan weer te groot voor op onze slaapkamer.



Hmm… was gisteren bij de prenatal en daar hadden ze hem niet :think: .



Maar, als wolkje me nou de hare verkoopt, ben ik ook klaar :smiley:

Misschien hebben ze het alleen bij de warenhuizen van Prenatal en niet in de stadswinkels? Alhoewel wij hebben de bopitawieg toen besteld en de levertijd was 12 weken :shock: :shock: .

Lena, hier in ALmere staat hij nog wel in de winkel.

overigens kregen wij van de week een kadobon van prenatal en daar zat een catalogus 2007/2008 bij en daar staat hij ook nog gewoon in. Dus hij moet gewoon te koop zijn.

Lena, wij hebben een wiegje bij Baby Planet gekocht, maar deze kost wel € 159,= (met matrasje). Deze kun je later als peuterbankje gebruiken door een zijkant eruit te halen. Omdat de zijkant eruit kan, hebben wij ook een tijdje met het idee gespeeld om hem als co-sleeper te gebruiken. Qua hoogte past hij perfect bij ons bed. Hij staat ook op de site van Baby Planet onder de naam Lily, maar die van ons heet anders omdat wij hem zonder hemeltje hebben.

Lena, het is wieg Mix and match en hij moet gewoon nog te koop zijn… Hij is erg leuk!

Lena ik heb je een pb-tje gestuurd inzake de wieg!!

Hij is nog te koop namelijk.



Groetjes

Dank jullie allemaal!!