Ik zoek een film

De laatste week zie ik op tv een reclame over een bioscoop film.



Ik zie een lift wat heel snel omlaag gaat met mensen erin.

En de kreet: niemand is wie hij lijkt.



Maar hoe heet deze film? Ik kom er zo niet op en heb het niet onthouden. :roll:

Devil



toch?

Lijkt me erg eng moet ik zeggen. Hoewel het wrs. vooral suggestief is wat er allemaal gebeurd.

ja klopt de titel is devil wil hem wel zien :mrgreen:

Ik denk dat ik daarna niet meer in een lift durf. :mrgreen:



Heb je Paranormal Activity gezien? Is allemaal suggestie. En toch had ik best even moeite met slapen in de dagen erna. :wink:

Lijk me gruwelijk!! :lol:



Daarvoor ga ik wel samen met vriendlief een avondje naar de bios! :mrgreen: Edit: Morgenavond :dance:

@miro wrote:

Ik denk dat ik daarna niet meer in een lift durf. :mrgreen:



Heb je Paranormal Activity gezien? Is allemaal suggestie. En toch had ik best even moeite met slapen in de dagen erna. :wink:


yep… met die jonge stel! k*tfilm :x Zo eng was ie dus… :mrgreen: maar er komt/is trouwens vervolg deel 2

@miro wrote:

Ik denk dat ik daarna niet meer in een lift durf. :mrgreen:



Heb je Paranormal Activity gezien? Is allemaal suggestie. En toch had ik best even moeite met slapen in de dagen erna. :wink:




ja die heb ik gezien best wel creepy :shifty:

je hebt ook nog Paranormal Entity dat is met een gezin met een hond en baby vond de voorstukjes al creepy

Dank je wel!!



I love horrors en andere enge films. :inlove:



maar wel vanachter een kussen en dat kan in de bios niet. Ooit the ring 2 in de bios gekeken en zag (rook) meer hubs oksel dan de film :oops:

De film draait helemaal niet in onze bios. :think:

@Mutsie86 wrote:

De film draait helemaal niet in onze bios. :think:


Zelfs in Utrecht draaien ze niet! We gaan sowieso altijd naar A.dam (Pathé Arena) maar het draait idd niet overal! raar btw!

@miro wrote:



Heb je Paranormal Activity gezien?






Dat was echt een baggerfilm…

Had daar echt zo veel meer van verwacht!!

@miro wrote:

Heb je Paranormal Activity gezien? Is allemaal suggestie. En toch had ik best even moeite met slapen in de dagen erna. :wink:




Dat vond ik nou echt zo’n waardeloze film. Zo’n slecht uitgewerkt verhaal.

Devil lijkt me wel wat. Eens kijken wanneer we nog eens naar de bios kunnen anders maar wachten op de dvd!

Dichtsbijzijnde hier is Alkmaar, waar die draait dan. :thumbdown: Jammer, vind ik een film een keer leuk, draait die haast nergens :wall:

jeetje! Die film is ook echt volgeboekt :s reservering via telefoon was kansloos… Dus maar via Internet kaartje besteld en gelijk afgerekend… Maar dan de laatste film van 24:40uur :shock: De rest was echt volgeboekt :?

zo he :shock: maja dat krijg je als er maar een paar bioscopen zijn die deze film draaien.



Wij wachten op dat die uit komt op dvd. Hebben het er niet voor over om helemaal naar Alkmaar te rijden.

Het was de moeite waard geweest :mrgreen: Goeie film! :thumbup:

@miro wrote:

Heb je Paranormal Activity gezien? Is allemaal suggestie. En toch had ik best even moeite met slapen in de dagen erna. :wink:


Hmm dat vonden wij zo’n nep film :oops:



Wij houden ook echt van horror hihi.



Devil lijkt me ook top! :thumbup: