ik zit op het moment aan...

een heerlijk glas koude chocolademelk… :mrgreen:



En ik WEET dat ik er straks mega buikpijn van ga krijgen, maar zo eens in de weet ik het hoeveel maanden geef ik toch toe aan die drang zo’n heerlijk bruin, koud drankje te nuttigen :mrgreen:



Wie heeft daar nog meer last van?

Oh lekker he?!



Ik heb dat ook met bepaalde dingen, maar idd…soms heb je dat er gewoon voor over.

Ik heb dat altijd bij chinees…ik weet dat ik buikpijn krijg, maar toch zo af en toe moet ik gewoon een bordje bami met foe yong hai 8)



Geniet van je chocomel en alvast beterschap voor vanavond :wink:

Ohhhh en het smaakt dan ook zóóó lekker he!



Ik heb dat met alle vette dingen (oliebollen = pukefood nr 1) en alle soort meditterraans eten :shock:



Maarja. Soms heb je t er gewoon voor over, en dat is in mijn geval van 3/4 van de nacht misselijk half rechtop slapen :wink:



Achja, je went eraan.

Oohw ik heb dat met curry :drool: :drool:

Kan er absoluut niet tegen, sla binnen het uur rood uit en ga ontzettend zweten in m’n gezicht. Maar soms moét het gewoon bij friet of over de bloemkool! :shifty:

En? Hoe gaat het met je,Puk?



Ik kan zo eigenlijk niets bedenken waar ik dat bij heb.

Ow ik kan wel een aantal dingen bedenken ja. Uien bijvoorbeeld en alles waar ui in zit zoals uienhachee. Verder saucijzenbroodjes, oliebollen en alles wat verder nog maar vet te noemen is.



Ik heb mijn eetpatroon er wel op aangepast. Heb ook PDS en die aanvallen zijn het mij niet waard. :hand:

Nou het is meegevallen uiteindelijk, even een half uurtje misselijk geweest maar toen was het alweer over. misschien word ik er immuum voor! Ha ha! :mrgreen:

Bedankt voor het meeleven hoor :slight_smile:

Ik heb dat met eten van de Mac, vind het heerlijk, maar ik proef de hele avond nog mijn bigmac of cheeseburger.

Heb nergens last van, nooit gehad… al zitten er liters olijfolie in… uien of 20 tenen knoflook… niks… sambal, gaat ook… :thumbup:

Kan alles eten en komt er ook allemaal op de normale manier weer uit… :silenced: :angel:

Hier ook PDS, dus veel dingen waar ik echt veel pijn van krijg.

Maar één ding doe ik af en toe gewoon toch, omdat ik dat zoooooo lekker vind: spareribs (zoet of met warme knoflooksaus) hier van de egyptenaar.



En dat moet ik echt bezuren, maar :drool: :drool: :drool: wat zijn die lekker.

@Madre wrote:

Ik heb dat met eten van de Mac, vind het heerlijk, maar ik proef de hele avond nog mijn bigmac of cheeseburger.




ja dat heb ik ook, als ik daar een hamburger heb gegeten, dan heb ik de volgende dag nog steeds die smaak in mijn mond…en nee dan ben ik niet vergeten om mn tanden te poetsen:P

Als ik bij de mac ben geweest moet ik gewoon meteen alles weer kwijt… schiet ook niet echt op :frowning: :oops:

ik heb dat alleen als ik echt te veel van iets eet.

Dus te veel chocolade, of te veel borstplaat, te veel satesaus.



Maar dan echt TE veel he.