IK ZIE ER ZO TEGEN OP .... JA DE BEVALLING bevallen!!!20-11

Natascha ik wou je gewoon een hart onder de riem steken :hug: :-* . Heb eigenlijk weinig woorden toe te voegen aan alle geschreven opkikkers.



Ik hoop voor je dat het nu gewoon voorspoedig gaat zonder al die fratsen en rare dingen. :hug: :hug: :hug:

Ik heb ook niet zo veel te zeggen, alleen een virtuele knuf :hug:

En probeer je angst los te laten en het over je heen te laten komen. Geen enkele bevalling is hetzelfde.



Je kunt het echt wel aan meid :hug:



Mamapluis

nog even door bijten meis…

probeer afleding te zoeken in je andere kids :hug:

Natas meid een dikke :hug: :hug: :hug: :hug: ,



je kunt het wat er ook gebuert jullie 6de wondertje komt ter wereld.

Je bent sterk. :hug: :hug: :hug:



Een dikke knuffel en zoals hier boven al gezegt is zoek steun bij je ander 5 kids.



Groetjes van Dijanka

:hug: :-*

hai dames dank je wel





ik heb de knoop doorgehakt na een telefoontje met ziekenhuis was helemaal kapot vanaf dinsdag avond niet meer kunnen eten en drinken ging maar niet veel ben hier door ruim 1.5 kwijt niet goed natuurlijk .



ik ga toch na de laatste 2 keren de ruggenprik nemen , en hopen dat het nu goed gaat er zou ander spul gebruikt worden en zeer goed op me gelet worden . nu maar hopen dat de prik goed gaat .



hubbie had liever niet maar begrijpt me ook en heeft zich bij neergelegd en hoopt zeker niet op een herhaling van laatst .hubbie en ma weten wat ik wil en zullen er voor zorgen dat wat er is afgesproken ook nagekomen gaat worden dat was mijn angst ook een beetje dat ze me maar zouden laten lummelen



ik voel me nu een stuk geruster niet alle zenuwen is weg maar ja dat heeft iedere zwangere wel voor de bevalling , heb al weer wat gegeten vanmiddag en gedronken en wat avond eten op dus gaat goed :slight_smile:



duimen jullie mee met mij dat het straks allemaal goed gaat met de prik ?



:-*

Hey Nathas, fijn dat je tot een besluit bent gekomen waar je je enigzins in kunt vinden! Tuurlijk duim ik mee dat deze keer de prik wel goed verloopt en dat je een voorspoedige bevalling mag hebben dit keer :hug:



Liefs Claudia

Hey Nathas, fijn dat je tot een besluit bent gekomen waar je je enigzins in kunt vinden! Tuurlijk duim ik mee dat deze keer de prik wel goed verloopt en dat je een voorspoedige bevalling mag hebben dit keer :hug:



Liefs Claudia

:thumbup: dat je nu goede afspraken hebt kunnen maken, waar je jezelf enigszins goed bij voelt. :-*

morgen afspraak met de gyno de laatste denk ik wel nu , ben al hele week misselijk met diaree dan gaat het weer heb ik weeen en dan weer diaree



ben erg vermoeid nu wel en voel me ook slap pfff ga ik het wel doorkomen vraag ik me af ben ik niet te uitgeput straks .



moet nog ff doorzetten ik weet het probeer kracht te halen uit het moois wat komen zal gaan . maar het is niet makkelijk als je je beroerd voelt .

Natascha het valt ook allemaal niet mee. Hopelijk gaat je gyno actie ondernemen en heb je gauw je beebje in je armen. :hug: :hug: :hug:

bk dat hoop ik ook baal nu wel helemaal ben vandaag alleen met karim :frowning:



ik hoop dat die zo moe word kan ik ff gaan liggen want ben erg moe ook toch wel vreet het energie .

Ik wou dat ik wat voor je kon doen. Maar we wonen niet vlak bij elkaar. Anders had ik met allerliefde Karim onder me hoede genomen :hug:

dat vind ik erg lief van je dank je wel :-*

hallo,



je hebt het inderdaad behoorlijk lastig gehad zeg! kan me helemaal voorstellen dat je er tegenop ziet. ikzelf heb ‘slechts’ 1 rottige bevalling gehad (12 uur ellende gevolgd door een spoedkeizersnee) en zie ook op tegen de volgende (ben nu zwanger van numero 2).



het enige wat mij een beetje moed geeft is te denken hoe ontzettend blij ik met mijn kindje ben en hoe ‘kort’ die bevalling eigenlijk was ten opzichte van al die geluk momenten die ik beleef.



probeer je niet te focussen op de bevalling en al de ellende die je eventueel te wachten staat, maar focus op het moment dat je je kindje in je armen hebt! ik weet het, klinkt makkelijker gezegd dan gedaan…



sterkte!

dank je wel yessie :slight_smile: ik probeer zeker dat ook te doen alleen heeft mijn brein soms andere gedachten …















kom net van ziekenhuis baarmoedermond is rijp en verweekt een goede 3 cm ontsluiting al Erg blij verder word ik aanstaande vrijdag ingeleid als de beeb er dan zelf nog niet is alles staat in me dosier van de pijnstilling en de rest .

gyno was erg tevreden en zei als door zet zal je snel gaan geloof me maar je bent aardig bezig geweest



oja was 1.5 kilo afgevallen in een week bloedruk was 120 over 65



heb nog steeds weeen maar onregelmatig en kleine beweegt ook heb nu wel veel pijn in me onderbuik door het onderzoek .

jahoe eind in zicht :dance: :dance: :dance:



voor het weekend heb je beeb in armen :dance: :dance: :dance:



kom op meis laat ze een poepie ruiken daaroh :lol: :lol:



jij gaat voor een wereld bevalling :thumbup: en niets anders

jaaa das waar ene kant ben ik erg blij andere kant zenuwen maar ja das normaal dat heeft iedereen denk ik wel hihihi



ik hoop dat het zeker snel en goed zal verlopen ook die prik

meis je kan het…helemaal nu je gerust stelling hebt gehad ivm tabletjes :thumbup:



morgen zijn jullie met zijn 9-en :inlove:

morgen is het klaar…

morgen is het goed…





:hug:

natascha, waauw morgen ben je mama van de 6e :inlove: :inlove: :inlove:



ik ga aan je denken, ennuh…JE KAN HET! :-*