Ik zie er zo ontzettend tegenop...

@renzosmam wrote:

@Karin2 wrote:
@Joepie! wrote:
Ja, Pino, voor jou is het echt bijna zover. Nouja, voor Isabel dan!

Vindt ze het leuk?

En K. mag 5 dagen wennen in een periode van 6 weken voor ze 4 wordt en zodra ze 4 is, mag ze gewoon 5 dagen naar school hoor! En alleen woensdagmiddag heeft ze vrij. De andere dagen tot 15.15 :shock:

Ook de vrijdagmiddag Joepie ? Weet je dat zeker ?

Normaal gesproken gaan groep 1 t/m op woensdag en vrijdagmiddag niet naar school namelijk.

Soms wel als ze dan door de week langere pauze hebben dus van half 12…

Scholen mogen de uren zelf indelen hé als ze de lesuren maar halen.

Ja maar als kinderen in groep 1 t/m 4 al meer dan 20 uur naar school gaan zit je volgende mij al boven het maximum. Er is niet alleen een minimum maar ook max.

Hier zijn de schooluren van 9u-11.50u en van 13.15u-15.45u.

De woensdag van 9u-11.50u.

Ja, ik weet het zeker!!

Ze hebben tussen de middag vrij van 11.30 uur tot 13.00 uur. En dan 4 dagen tot 15.15 uur. Woensdag tot 11.30 uur.

Inmiddels ben ik aan het idee gewend dat ze gaat en zie ik er lang niet meer zo erg tegenop!

Ik ben vandaag op gesprekje geweest met de juf. Ze gaat volgende week woensdag wennen! De twee woensdagen daarop ook en nog een keer op maandagmiddag en donderdagmiddag.

Het is wel heeeel leuk op school!! En ze heeft twee keer in de week gym! Ook erg leuk. Dinsdag toestellengym en donderdag dansen!!! Dus komende week gaan we even lekker winkelen voor gymkleren en gymschoenen. Een mooie rugzak voor naar school, mooie broodtrommel en beker erbij!!

Ik zie er nog een beetje tegenop, maar nu is het meer het nieuwe waar ik tegenop zie. Ik ben niet echt van de veranderingen, dus het zal gewoon even wennen zijn!!