Ik zal me even voorstellen

Hai hai,



Ik ben nieuw hier en ik ben Jennifer en woon samen met Dirk en met zijn dochter Malissa van nu bijna 11 jaar en we hebben samen een prachtdochter Kaylee(3-10-2005) en we hebben 4 hondjes,dus druk zat :lol:

Mochten jullie vragen hebben dan hoor ik het wel :wink:

heeeeeeeeeeeeey jen :stuck_out_tongue: ik kende je al :lol: welkom en veel plezier

Hey,ja we kennen elkaar al een poosje hahaha en dank je wel :wink:

Welkom! Mooie naam heeft je dochtertje :wink:

hoi welkom en veel plezier hier

Dank jullie wel :wink:

welkom en veel plezier

Hoi Jennifer,



Allereerst welkom hier :mrgreen:



Wat gaaf dat jouw stiefdochtertje ook Malissa heet :mrgreen:

Mijn man heeft ook een dochter uit een eerder huwelijk, ze heet dus ook Malissa en is 8 jaar.

Het is een hardstikke lieve meid (jammer dat er ook nog een moeder aan vast zit) :oops: :wink:

Mijn man en ik hebben samen een zoontje (Chris) van nu net een jaar :inlove:



Veel plezier hier, het is echt een leuk forum, voor je het weet ben je KOK-verslaafd :mrgreen:



Groetjes,



Suzanne

Welkom en veel forumplezier

welkom en veel forumplezier

Dank jullie allen voor de verwelkoming en inderdaad dat is zeker toevallig,dat ze allebei malissa heten,je hoort deze naam niet veel ja met een e geschreven enne ik ben het helemaal met je kleine lettertjes erachter eens :lol:

Welkom, veel lees - en schrijfplezier toegewenst.



Liefs Marieke

hoi hoi



Veel plezier gewenst hierzo.

Dank jullie wel :wink:

Welkom jennifer, heel veel plezier hier op kok en hopelijk is het snel raak. Succes! :-*

welkom

@femmie wrote:

Welkom jennifer, heel veel plezier hier op kok en hopelijk is het snel raak. Succes! :-*






hopelijk is het snel raak??? sorry wat bedoel je???Ik denk dat je in de war bent met iemand anders :wink:

Welkom en veel forumplezier hier!

welkom hier en veel forum plezier