Ik zal me even voorstellen eerst...

Hallo allemaal,

Als enige tijd lees ik met jullie mee (na een tip van San) en word nu toch eens tijd dat ik me ook maar eens aanmeld…

Ik ben op 18 juli 2009 moeder geworden van een zoontje Keano :smiley:

Dit ging niet van harte, Keano ademde niet bij de geboorte en was 3 keer omstrengeld. We zijn direct met spoed overgeplaatst naar het UMCG te Groningen waar Keano gelijk in koel therapie moest gedurende 3 dagen… Gelukkig kwam het mannetje hier goed uit, en mocht na 8 dagen terug naar het Refaja te Stadskanaal. Daar nog 5 dagen te hebben gelegen mochten we eindelijk onze zoon mee nemen naar huis…

Heerlijk denk je dan, eindelijk je gezinnetje bij huis…Maar Keano huilde dagen lang aan één stuk door! Dan ga je toch denken, doe ik iets fout :frowning:

Ziekenhuis weer gebeld en weer voor controle geweest, lag aan de voeding werd er mij verteld. Nou ik kon wel horen dat het mannetje pijn had en dat dit niet aan de voeding lag. Ik ben uiteindelijk bij een chiropractor uitgekomen en Keano had 2 knelpunten, 1 in zijn nekje en 1 onder in zijn ruggetje… Na 3 behandelingen had ik ineens een heel ander mannetje in huis, hij lag rustig in de box,(wat ie nooit wou) hij begon te keuvelen…

Nu , zaterdag is Keano 10 week en kan nu eindelijk zeggen dat we kunnen gaan genieten van onze zoontje…

Ook nu kan ik eindelijk een fase achter me laten en hoop ik ook afsluiten…

Ik hoop dat ik hier veel plezier ga hebben, mijn vragen beantwoord kan krijgen en veel dingen kan opdoen wat voor mij nieuw is…

Tot schrijfs…

Miranda

miralaan

welkom hier als eerste van harte gefeliciteerd met je mooie zoontje keano :inlove: je hebt ook alk veel meegemaakt mooi te lezen dat alles nu goed gaat en je lekker kan genieten .

veel lees en schrijf plezier hier :-*

welkom en veel plezier hier

Welkom :dance:

Welkom en veel forum plezier :wink:

Hoi,

Ten eerste hartelijk gefeliciteerd met jullie prachtig mannetje :inlove:

Fijn dat het nu beter gaat :slight_smile:

Owja en welkom op dit gezellige forum natuurlijk.

Veel lees/tik plezier.

Liefs Romata :-*

en nog gefeliciteerd met jullie mannetje :inlove:
Gelukkig is alles goed gekomen :thumbup:

Welkom! En wat een heftige start van Keano. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en kunnen jullie nu echt genieten van jullie zoontje! Geniet ervan!

Veel plezier op het forum! :mrgreen:

Welkom En Veel Plezier Hier !!!

PS. Tjonge, das niet niks zeg! :shock: Gelukkig dat het zo goed is

afgelopen. :smiley: Knap ventje trouwens! :wink: :inlove:

Hey Miranda welkom op het forum :mrgreen:

welkom op dit forum, fijn dat het nu zo goed gaat met jullie zoon! Lekker genieten!

Welkom en veel plezier hier!

Mooi mannetje heb je :inlove:

Dank jullie wel allemaal voor het warme welkom…

Voel me al helemaal thuis hier :smiley: Leuk om alles met elkaar te bespreken of gewoon ff van je af te schrijven…

Ik zal even een recente foto van vandaag plaatsen nog!

:-*

:inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Welkom en veel plezier hier