Ik wordt gek...

Hoi Meiden,



Ik zit al een tijdje te wachten op m’n eerste IUI behandeling als ik ongi wordt dan gaan we beginnen heb alles al klaar liggen thuis clomid, testen, potje voor hussy wordt ik gewoon niet ongi. Ik wordt er echt gek van ik zou zwanger kunnen zijn tuurlijk maar het kan ook dat m’n lichaam me weer in de maling neemt wat het al vele keren eerder gedaan heeft. Mijn langste cyclus ooit was 38 dagen ik wissel steeds ene keer korte cyclus van 30, 31 of 32 dgn en dan weer 37 of 38 dagen maar nu ben ik daar allang overheen. Ik was voor het laatst ongi 19 augustus 2005. Ik durf nog geen test te doen maar aan de ander kant ben ik heel erg nieuwschierig.



Ff nog een vraagje je telt toch je nieuwe cyclus vanaf je 1e dag ongi dus in mijn geval is dat vanaf 19 augustus ??



gr marientje

Lieve marientje



Jeetje meid wat spannend allemaal, maar als ik jou was zou ik toch ff testen en kijken wat er aan de hand is misschien neemt je lichaam een loopje met je maar het kan ook zijn dat je zwanger bent.

Ik zal in iedergeval heel hard gaan duimen voor je :thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: .



Heel veel succes :-* .



Groetjes Shirley

Ik zou ook ff testen, al is het maar alleen om er zeker van te zijn… om je ongerustheid weg te nemen… Straks ben je wel zw en dan heb je van die eerste tijd niet echt genoten…?

Wauw spannend.

Ik sluit me aan: testen met die hap! Wat als je zw. bent? Gaaf! Hoef je niet die hele procedure door.

Wat je dan noemt op de valreep.

Ik duim voor je.



Pebble

Testen kan je misschien wat geruststellen, als het negatief is heb je zekerheid en als het positief is feest!!



:pray: :pray: :pray: :pray:

Hoi meiden



Ik heb gestest hoor en het was natuurlijk NEGATIEF m’n lichaam lijkt wel steeds z’n grenzen te verleggen wat betreft duur van cyclussen. IK hoop wel dat ik toch snel ongi wordt dan kunnen we in ieder geval beginnen met IUI. Toch weer een klein beetje meer zekerheid dan… bedankt voor jullie reacties.



gr

marientje

Balen joh! :wall:



Ik hoop ook voor je dat je dan snel ongi word, dan weet je waar je aan toe bent, dit is ook nix zo. Kan het misschien te maken hebben met een verlate innestelling? Ik weet het niet hoor!

Marientje,

meid hoe is het???

Urs :-*

Hoi Urs,



Het gaat ben nog steeds niet ongi zit inmiddels op dag 46 van deze cyclus ongeloofelijk ik voel allerlei gerommel in m’n buik maar er komt maar niets. Ik geloof niet echt dat ik zwanger ben dus heb ik m’n gyn maar gebeld ik heb woensdag een telefonische afspraak met haar eens kijken wat zij hiervan zegt. Ik laat het jullie woensdag wel ff weten.



gr marientje

Balen Marientje die onzekerheid. Hopelijk kan je gynocoloog je woensdag iets geruststellen.

Ik hoop het ook vanmiddag om 16:00 uur belt ze me. denk zelf dat ze wil uitsluiten dat ik zwanger ben en dan misschien wel primolut er tegen aan om opnieuw te beginnen met een cyclus.



Ik voel me echt niet fijn op het moment soms :sick: nog steeds buik pijn zo nu en dan.



Nou nog eventjes doorbijten … zodra ik nieuws heb horen jullie het



gr marientje

Goh, ik snap precies wat je bedoeld. En ook wij staan op de rand om de MMM in te duiken… Bij mij is het nu wachten tot de cyclus uit zichzelf weer op gang komt.



Vreselijk al dat wachten hè?

Ik duim :thumbup: voor je op goed bericht! :pray:

hoi meiden



had een afspraak staan voor een echo die ik vanmorgen weer afgebeld heb toch ongi vanmorgen en met flinke buikpuin niet meer normaal. Maar goed ben wel blij dat ik nu wat weet nu gaan we namelijk voor IUI de 1e keer. ook erg spannend



gr marientje

spannende tijd dus nu voor jou en je partner,



heel veel sterkte en succes, alle goeds gewenst met het iui traject.



groetjes bianca81

Ja joh, een nieuwe fase…nu hopen dat het snel lukt!

Ik ben ook eens vet overtijd geweest, en toen de ongi kwam, kon ik bijna niet lopen van de buikpijn :cry: . Dus…lekker rustig aan doen.



Succesjes

Gr. Pebble

Hoi pebbles,



Ik ga zeker rustig aan doen, gisteren ben ik op kraam visite geweest mijn neefje is geboren echt een poepie hoor heel klein hij was nog geen 2 uur oud. ene kant was ik blij maar kon het toch niet droog houden vindt het toch erg moeilijk om zo’n ukkie te zien bij iemand die dicht bij je staat. maar das nu alweer over mijn man was heel erg lief voor me lekker saampjes op de bank filmpje kijken open haard aan lekker drankje erbij.



deed me echt goed



gr marientje

Ik ken je gevoel. Wij hebben, inmiddels istie een jaar, echt een superstoer en humoristisch neefje erbij. Ben compleet verslaafd aan dat joch.

Maar als ik weer wegga bij mijn schoonzusje en bij hem, dan zit ik altijd slikkend in de auto.

Hij was niet eens gepland, zo spontaan gekomen. Dan denk ik wel eens bij mezelf, tis niet eerlijk. Maar ik ben zo blij dat hij er is.



Ik word altijd heel onzeker en ga twijfelen aan alles. M.n mijn relatie. Ik gun mijn vriend zooooooo dat kindje (hij is ook 8 jaar ouder) en om 1 of andere reden kan ik hem dat niet geven. (dit denk ik dus, hij benadert dit heel anders) Kan me voorstellen dat ie er af en toe niet goed van wordt, maar hij is echt geweldig. Hij laat me maar gaan en roept dat weer dat er echt niemand anders op de planeet is met wie hij een kindje zou willen.

Want hij houdt alleen van mij! :inlove:

Laten we blij zijn dat we van die fijne mannen hebben. Die slepen ons door alle moeilijke momenten heen.

Geniet maar van je neefje!



Groetjes

Zijn altijd moeilijke momenten :frowning:



Ik hoop dat de i.u.i goed gaat aanslaan!



Succes meid!

Zijn altijd moeilijke momenten :frowning:



Ik hoop dat de i.u.i goed gaat aanslaan!



Succes meid!