sorry maar even van me afschrijven/schreeuwen gillen
mijn oudtse 5,5 jaar plast op het moment weer elke dag in de broek en soms zelfs poep erbij.
en ook mn kleine meisje 3,5 jaar was anderhalve maand compleet zindelijk en plast nu ook weer 3a 4 per dag in de broek
oei dat is een goede reden voor een fiks baalmoment.
Enig idee hoe het komt dat je zoontje weer poept en plast in zijn broek?
Hopelijk is het snel weer over :hug:
hier ook gehad… mijn dochter was een half jaar zindelijk… om vervolgens weer helemaal terug bij af te zijn… ik heb haar geen luier meer omgedaan overdag… na een maand (oke dat is heel veel wassen) was het weer goed… alleen snachts niet… heb haar nu al bijna weer een half jaar een luier aan snachts… op het cb zeiden ze dat dat nog niet erg was op deze leefttijd
oh jeetje klan mij voorstellen dat je er gek van wordt, sterkte!
hier helpt een beloningssysteem altijd erg goed. een kaart met vakejs, een dag een schone/droge onderbroek is een sticker en een volle kaart een cadeautje
ja dat doe ik al
zijn ze neit echt gevoelig voor
Heel herkenbaar helaas…ons zoontje heeft ook een paar weken geleden weer een giga terugval gehad. Wanneer hij weer gaat broekplassen en poepongelukjes krijgt is dat een teken van obstipatie. Laxeren is dan het enige dat helpt. Zodra de darmen weer leeg zijn gaat het een stuk beter.
das toevallig
we hebben van de kinderarts al een aantal weken geleden laxeermiddelen voorgeschreven gekregen, maar neit gebruikt omdat niet nodig was.
gaan we nu zaterdag doen
Kan het niet ermee te maken hebben dat ze een klein zusje erbij hebben gekregen? Vaak zie je dan een terugval in zindelijkheid.
Zindelijke kindjes die plotseling weer ‘niet zo zindelijk’ zijn kunnen ook last hebben van stress…
@D. wrote:
Zindelijke kindjes die plotseling weer ‘niet zo zindelijk’ zijn kunnen ook last hebben van stress…
Ook mijn eerste gedachte. In mijn werk ook vaak broertjes/zusjes die na of tijdens de scheiding van hun ouders dit weer gaan doen. Nu wil ik niet meteen zeggen dat je relatie niet goed is maar kan het zijn dat je zoon en dochter ergens zorgen/spanningen door hebben?
Hoe gaat het nu…?
redelijk.
we zijn begonnen met de zetpillen (klysmas) voor mn zoon. maar dat moet nog blijken of het werkt
T is al 2 dgn weer helemaal droog
Hopelijk gaat het snel werken. Remsporen zijn vaak het gevolg van overloopdiaree. Wat voor zetpillen krijgen jullie?
Y moet movicolon gebruiken of echt een klysma thuis. In het zhuis heeft hij meermalen hoge klysma’s gehad maar dat doen ze liever echt als er geen alternatief meer is.