Ik word hier toch zo nerveus van!

Ik woon dus in Lelystad en ons ziekenhuis is de laatste tijd al behoorlijk in het nieuws geweest: faillisement, operatiekamers gesloten.

Inmiddels is het ziekenhuis overgenomen, zijn er twee noodoperatiekamers gekomen en word er momenteel gebouwd aan 5 nieuwe operatiekamers.

Gisteren weer het ziekenhuis in het nieuws: de noodoperatiekamers zouden weer gesloten zijn! Dezelfde avond weer nieuws: zo zouden alweer geopend zijn.

Waarom ik hier zo nerveus van word?

-ben nu 37 weken zwanger van een stuitliggertje en ik zal een stuitbevalling gaan proberen, maar wel met de gedachte dat als het niet vorderd het een keizersnede zal worden. Op zich al niet zo leuk, maar ik moet er dus aan denken dat ik op het laatste moment naar een ander ziekenhuis moet.

Ik hoop dat de operatiekamers gewoon open blijven

:pray: :pray: :pray:

Oh getsie, dat kan ik me goed voorstellen! Ik duim met je mee! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Kan ik mij heel goed voorstellen…

Hoop dat alles goed komt. Succes!!! :thumbup:

He Meis



Misschien dat ik je hiermee een klein beetje geruststellen.



Als je echt een stuitbevalling gaat doen en op het moment dat jouw weeen beginnen en je naar het ziekenhuis moet om te gaan bevallen. En de operatie kamers zijn dicht…! Dan zullen ze je meteen al doorsturen naar een ander ziekenhuis. En niet pas op het laatste moment als er besloten wordt voor een keizersnede.



Probeer je niet te veel zorgen te maken…want waarschijnlijk gaat alles gewoon goed :thumbup:



Succes met de laatste loodjes

Toch erg begrijpelijk dat je daar zenuwachtig van wordt! Maar het komt vast allemaal goed. Sterkte ermee! :hug: